Monday monday

God mandag! Regner med de fleste er tilbake på skolen etter herlig vinterferie nå? Selv om en del av dere er så heldige å ha fri denne uken . . I envy you just a little. Jeg for min del, er på vei ut døren til jobb – idag er det den første av to dager hvor jeg skal hente produkter fra butikkene til påskemagasinet som skal lages for AMFI Moa. Håper mine fine lesere har det fint, og at dere har en strålende start på uken. Skrives senere når jeg er ferdig å jobbe. Topp H&M divided / Skjørt Zara / Sko J.C Enjoy the rest of the day sweeties :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg