Monday feeling

MONDAY!! Ny uke, nye muligheter, godt humør, og mange spørsmål! Til dere som er bekymret for meg, ikke vær det – Lenemor har det veldig fint ♥ Når man er priviligert med så mange fantastiske mennesker i livet sitt, og er så heldig man er født med bein i nesa, så klarer man seg mer enn bra. I blant er det jo sånn at ting er annerledes enn man trodde, men man lærer heldigvis av alt her i livet!

Denne uken er fylt med spennende ting, og jeg har mye på agendaen. 2017 skal bli et bra år! Masse gøy jobb denne uken, og sosiale ting – som topper seg med at min elskede skatt Levi kommer til meg på søndag. Det er ren glede ♥ Bestevenner de to, har så lyst å ta henne med på skitur snart, ikke vært på en eneste en denne sesongen. På tide, med andre ord!

Starter denne uken med blomster! Gleder meg til våren og snikstarter litt!16443937_10158654493410355_1779828789_o16442908_10158654493445355_369170657_o16409321_10158654493430355_956129258_oFra Zara – Caps Bik Bok

Til dere som lurer og stiller spørsmål : Jeg kan bekrefte at jeg har gjort det slutt med Jørgen, og utover det ønsker jeg ikke å snakke om hvorfor.

Nå fyker jeg ut døren, dere hører fra meg senere idag ♥ GOD MANDAG og ha en fin start på uken deres.

76 kommentarer
    1. Heisann! Jeg vil bare si at jeg har vært fast leser av bloggen din i et par måneder nå, og jeg er virkelig imponert over alt du får til. Jeg skal flytte ut om ikke så lenge og i den forbindelse henter jeg ofte inspirasjon fra interiørstilen din. Tusen takk for at du generelt er en inspirasjon i hverdagen, stå på videre <3

    2. Leserne dine lurer jo veldig mye på hvorfor det ble slutt. Du har jo skrevet innlegg på innlegg om hvor lykkelig du er med han og at du nå har fått en ro i kroppen du aldri har hatt tidligere osv. For oss har jo alt virket picture perfect! Håper du kan fortelle oss hva som har skjedd etterhvert, vi lurer hvertfall veldig.

      1. Jøss. Er det selvsagt at offentlige personer skal utlevere alt om seg selv? Skriver du detaljert om dine problemer og utfordringer til alle på facebook – slik de slipper å “lure”? Neppe. Tenk deg om a – blir for dumt.

        1. Nei, absolutt ikke! Men når velger å være såpass åpen om et forhold og fremstille det som om det er det mest fantastiske som har skjedd, til at det plutselig er slutt, gjør jo så man lurer på hva som har skjedd! Skriver kun at vi lurer på hva som har skjedd – det gjør garantert du og. Skriver ikke noe slemt til Lene, bare at jeg håper hun forteller etterhvert hva som har skjedd. Men såklart er det ikke noen selvfølge, om man ikke vil. Jeg er ikke en offentlig person – ergo jeg ville i utgangspunktet aldri delt noe på facebook om mine forhold. Lene er en offentlig person som har valgt å dele livet sitt med oss – og da er det jo en selvfølge at man lurer. Haha – må le. “Blir for dumt”. Absolutt ikke. Er man en blogger, må man også tåle tilbakemeldinger fra lesere som spør og graver. Jeg digger Lene, og derfor lurer jeg fælt på hva som har skjedd – MEN jeg respekterer også om hun vil holde det for seg selv!

    3. Dæven, så tøff!! <3 Veldig inspirerende! Hvorfor skal man ta til takke med noen som ikke er best? Du finner prinsen når tida er inne!! Klem.

    4. Folk skriver at vi må få vite hvorfor? Vil det gjøre livet ditt bedre om du vet hvorfor det ble slutt mellom noen du faktisk ikke kjenner en gang? Jeg blir litt sjokket, for å være helt ærlig. Det var bare ikke ment to be, og ferdig med det. Heier på deg Lene, du er god. Du skylder oss ingenting <3 Ta vare på deg selv!

    5. “Bestevenner de to” ehhh… du og Levi? eller Levi og en annen? Noen ganger når du snakker om deg selv i tredje person blir jeg veldig forvirret og det kommer frem dårlig. Spesielt når du først skrev i 1. person

      Det er forståelig at leserne dine ønsker svar når du deler så mye. Spesielt når alt er så fint og rosenrødt er det klart at de blir nysgjerrige

    6. Kanskje ting går litt fort i svingene for deg Lene ? Du var jo skråsikker på at han var den rette og skrev på bloggen din “when you know you know”.. hmm skjønner ikke greia jeg

      1. Alle kan vel ta feil en gang i blant? Eller har du alltid rett du kanskje?

        Man lærer noe av alt her i livet, og det som er så fint er at absolutt alt kan snus om til – eller ende i noen positivt. Alle som har vært forelsket noen gang vet jo at man ofte kun ser det som et fint og bra med en person eller et forhold, og man kan ha vært sammen med flere i løpet av livet som man tror er den rette, som kanskje viser en annen side av seg selv etterhvert, eller kanskje forholdet rett og slett ikke fungerte likevel. :):)

    7. Stå på fine deg <3 alt ordner seg for snille jenter! Godt å høre at alt er bra med deg, så må du kose deg masse masse i uken som kommer 🙂

    8. Det var dumt, men jeg hadde ikke helt troen på dere. Hvertfall ikke at han var rett for deg. Plutselig så dukker drømmemannen opp 🙂

    9. Håper at han ikkje har behandlet deg dårlig. Det er krevende å gå gjennom et brudd, men enda verre dersom man føler seg sviktet. Uansett grunn, så kommer du sterkere ut av det på andre siden ❤️ Stå på, du er ei flott jente.

    10. Du er sterk! Fra å gå fra så forelsket til og ha det fint nå selvom det er slutt! Skulle ønske du kunne skrive et innlegg om hvordan du klarer det. Jeg ble selv dumpet av han jeg så på som drømmemannen for et år siden og har enda kjærlighetssorg.. Klarer ikke gi opp tanken på at det ikke skal være oss to. Har du noen gode tips til å komme meg videre?

    11. Vakre Lene. Du er så tøff. Ta vare på deg selv nå. ❤ ha en fin uke, og kos deg med Levi når hun kommer. Hund er virkelig ekte kjærlighet.

    12. Alt ordner seg for snille jenter! Og da ordner det seg hvertfall for deg ❤ Den ekte prinsen banker nok på døren din en dag, man må bare treffe noen frosker først 🙂

    13. Fine Lene, Jeg heier på deg. Livet kommer med opp og nedturer og det du har lært nå tar du med deg videre. Som noen skrev her over: Det er lov å være lei seg. Håper du finner roen i deg selv og får et fantastisk godt 2017. Du er super. Gode klemmer fra Anne Brith

    14. Må innrømme jeg stusset da du ble sammen med han, jeg synes han virket glatt som en kendukke veldig ulik deg som er så ekte.og overfladisk …
      håpet han ikke såret deg …for meg følte jeg ikke han god nok for deg… Gard virket ekte og go på alle måter derimot…..men da er det jo egentlig bra for nå kan du møte en som er ekte og go på alle vis.Litt go menneskekjenner jeg ofte ser jeg igjennomfolk bare på bilder,,. <3

    15. Jeg har følgt bloggen din siden du startet, og alltid elsket den positive hærlige deg. Men etter du ble sammen med Jørgen sluttet jeg litt etter litt å lese bloggen din, ikke bevisst men det var liksom ikke det samme lengre å lese bloggen. Ser det er folk som ønsker du skal skrive om hvorfor det ble slutt, ikke gjør det om DU ikke føler for det. Håper du har det fint tross omstendighetene. Jeg heier på deg!

    16. Ikke ta dritt fra noen! Tenk på hva som er best for deg, og vit at vi er mange som heier på deg. Jeg er i alle fall på #teamlene.

    17. Håper det går bra med deg <3
      Håper kanskje du kan si litt mer om hva som skjedde mellom dere, når du føler deg klar nok for det. Håper det ikke var noe utroskap inn i bildet, det er det verste..

    18. Åh. Vondt av deg fine Lene <3 Håper likevel at det går bra med deg. Er selv midt i et brudd, men ble bare sterkere og tenker mer positivt etter å ha lest innlegget ditt. Ingenting skal knekke oss jenter. Viktig med ben i nesa og se fremover <3 Klem

    19. Du er helt utrolig!!!
      Hvor henter du kreftene dine fra?
      Måtte du ha det fint og godt, drømmemannen kommer når du minst venter det. Ha fokus på deg selv og gjør det som gjør deg lykkelig<3
      Stå på, heier på deg!

    20. Jeg er dessverre ikke så overrasket faktisk. selv om jeg skjønner at man ikke kjenner den ekte personen bak bloggen virket det som du endret deg selv og verdiene dine litt etter du ble sammen med han.
      Men håper alt går bra med deg og at du har gjort det riktige for deg!

    21. Må innrømme at når du ble sammen med J , ble jeg litt skuffet , det virket som du gjorde slutt med Gard pga J, men men , ønsker deg det beste og ta det litt med ro neste gang , du er ikke 15 lenge 😉

      1. Nei, men 15 år må tydeligvis du være for å komme med en så idiotisk og lite gjennomtenkt kommentar. Makan, kjenner jeg blir flau på deres vegne.

    22. DU er tøff Lene! For en sterk og inspirerende dame du er, fy søren altså <3 Jeg elsker utstrålingen din, og hvor flink (det virker som) du er til å takle all verdens ting. Heier på deg! (PS. Såklart "skylder" du ingen er forklaring på hvorfor det ble slutt. JA, du er en offentlig person, NEI det innebærer ikke å måtte dele alt som foregår. Folk må jo skjønne at du har et privatliv du også!) .. 🙂

    23. Jeg er fast leser og har aldri kommentert et eneste innlegg før. Men vil bare si at jeg heier på deg Lene, du er ei råtøff og bra dame!! You go girl!

    24. Lene <3
      Jeg møtte deg tidligere i dag. Lagde nettopp pizzaen du anbefalte, den var kjempegod! Du er virkelig så mye mer sprudlende og god i virkelig enn det som kommer frem på bloggen. Ønsker deg alt godt!
      Klem 🙂

    25. Selv etter å ha lest blogger og kommentarfelt i mange år overrasker det meg stadig hvor mange friheter folk tar seg når det kommer til bloggeres privatliv. Du forteller akkurat det som passer deg, og det synes jeg du skal fortsette med. Leit å høre at det ikke gikk som du i utgangspunktet håpet med deg og Jørgen, og jeg synes du skal være stolt av deg selv for at du ikke var redd for å kaste deg ut i noe du mente var riktig. Ting forandrer seg, og man vet aldri hva som venter rundt neste sving, men det betyr ikke at man ikke skal leve livet. Vi lever bare en gang! Jeg håper du aldri mister troen på at du er bra nok, og at du lar de negative kommentarene prelle av – du vet selv hvem du er og hva slags verdier du står for. Du har ingen forklaringsplikt. Sender en megaklem!

    26. Hei, ta vare på deg selv! 🙂 synes det er så inspirerende å se hvor mye positiv energi og glede du utstråler! Har du noen tips til hvordan man kan opprettholde så mye positivitet som deg?? Stor klem 🙂

    27. Det er jeg lei for å høre Lene, men det som ikke dreper én gjør én sterkere. Du har hele livet foran dine føtter, og jeg er sikker på at du vil gjøre suksess med eller uten en mann.

      Jeg skal fortelle deg en underlig ting, men en av mine største drømmer er å møte deg i person (har kun sett deg en gang, men kan liksom ikke forstyrre når du er i en salong), for du er så lik meg på mange måter. Vi tenker helt likt etter det jeg har observert fra din blogg, også er du like glad i å reise som meg. Bare ta kontakt om du ønsker noen å snakke med, selv om jeg vet du har mange gode venninner som tar vare på deg.

      Ønsker deg en fin kveld 🙂

    28. Det var synd, men han slo meg som en type som… Nei skal ikke si det, alt i alt kan jeg bare si at tror du har det såpass greit nå rett etter bruddet, fordi du veit ” it wasnt meant to be”.. Jeg tror du møter en toppers fyr etterhvert.. Eller vet. Gi Levi en ekstra klem fra meg.. =) fremtiden som gjelder, den skal vi fylle med gode ting.

    29. Du er virkelighetens Carrie fra sex og singelliv! Dra dit hvor vinden fører deg <3 venninnene dine er med på veien!

    30. Lene ❤ Kunne ønske vi var venninner. Sender deg mange gode tanker og vet at du klarer å snu dette bruddet også til noe positivt. Sånne mennesker elsker jeg ❤

    31. Fantastiske Lene <3 Man lærer mens man lever.. Uavhengig av hva som har skjedd mellom dere to så håper jeg av hele mitt hjerte at du mener det når du sier du har det bra. Du er råtøff som hopper ut i livet med dine positive holdninger og tar sjanser. Enda tøffere som går når noe ikke er som det skal. Et brudd er aldri lett, uansett. Husk at det er lov å være lei seg! Sender over en STOR klem til deg fra meg

    32. med mine 2 tidligere brudd så har det alltid vært tøffest å være i selve forholdet og når man endelig kommer ut av det og føler friheten, så er plutselig alt bra <3 når man ikke er noe særlig lei seg og tar det noe særlig tøft så er det nok det beste valget man kunne ta.
      Det trenger ikke ha noe med selve personen man var sammen med, bare energien man hadde i forholdet. Er jo mange som blir veldig gode venner etter å ha vært i et forhold sammen 🙂

    33. Kjære Lene! Ikke hør på alle disse negative kommentarene, ta bare til deg de positive for det fortjener virkelig ei dame som deg! En vakker jente som deg fortjener ekte kjærlighet som varer livet ut. Var det ikke det rette, gå videre med hodet hevet – plutselig dukker han opp. Jenter skal ikke bryte hverandre ned, men støtte hverandre. Jeg heier på deg!! Klem <3

    34. Når man legger ut så mye kliss klass, og den store kjærligheten osv. Drømmemannen så tror jeg leserne fotjener en forklaring. Du har jo ikke akkurat holdt dette forholdet privat, kan man si. Det har vært ekstremt mye fokus på kjærlighet og drømmemann. Jeg forstår ikke alt alltid er som man tror, og jeg håper du har det bra noe det virker som. Men poenget er bare at når man deler så mye, så tror jeg man også burde dele hva som ar skjedd:)

    35. Så leit å høre! Håper du har det bra. Virker som at du har mange gode venner som tar godt vare på deg, sånne er gull verdt

    36. Hei Lenemor.

      Nå skal jeg ikke dømme Jørgen for hardt, ettersom jeg ikke kjenner han sjøl. Men utifra bloggen å dømme, syns jeg han virker litt høy på pæra og klysete, og det er vel kanskje det siste du trenger nå, mener nå jeg.

      Mitt tips til deg nå, er å ta en pause fra kjærestelivet og heller prøve å bruke det nye året til å bli litt mer glad i singellivet istedet. Nyte livet ditt i fred og ro, uten å ha noen forpliktelser. Hadde jeg vært deg nå, ville jeg ha brukt det nye året på å reise oftere hjem til familien og bare la ting få lande litt. Hvis målet ditt er å få frem Midsund – Lene litt mer, så reis heller hjem og tilbring litt mer tid med familien. Dra ut på turer ilag og nyt tiden sammen. Etter så mange år med flere forhold, så har du egentlig bare godt av å være litt for deg sjøl..Og skulle du en dag prøve å finne deg en ny type, så finn heller en som har den samme personligheta og de samme verdiene som Midsund – Lene. Dessverre syns jeg Jørgen fikk frem mer av Oslo – Lene, og det vil ikke jeg si er en bra ting. I tillegg syns jeg du stresser for mye med å finne deg en ny med en gang det har blitt slutt med en annen..Dette syns jeg du burde slutte med, for om du fortsetter sånn, så er jeg de fremtidige forholdene dine kommer til å ryke før du aner det.
      I første omgang vil jeg bare råde deg til å ta en lang pause fra kjærestelivet. Ikke stress med å finne deg en ny, men lær deg heller å bli glad i ditt eget selskap først. Og når tiden er inne for å finne en ny mann, så prøv å bruk god tid på å bli ordentlig kjent med vedkommende først..Da har du hvertfall sjans til å bli ordentlig sikker på at du har funnet den riktige..I en alder av snart 30, så er det kanskje på tide at du fokuserer på å finne en du kan og vil dele resten av livet ditt sammen med, istedetfor at du bare prøver og feiler hele tiden. Jeg har selv bomma mange ganger på mannfolk jeg har møtt tidligere og det er kun fordi jeg har vært naiv og desperat på å finne den store kjærleiken. Har det først dukket opp en person, så har jeg gjort meg selv så avhengig av vedkommende, at når det ikke har gått min vei likevel, så har jeg blitt så såra at jeg har endt opp med å miste meg sjøl fullstendig. Trur liksom at det er jeg som er den store feilen hver gang.
      Nå som jeg endelig har funnet den riktige, klarer jeg for en gangs skyld å ta ting litt mer med ro. Idag stresser jeg ikke med å bli ilag, men jeg nyter hele selskapet vi har sammen når vi møtes. Vi bor ganske langt unna hverandre og der er også en del faktorer som må være på plass før vi kan gå et steg videre og bli noe mer seriøst. Selv om jeg er verdens mest utålmodige person, så er jeg likevel villig til å vente lengst mulig, slik at både han og jeg kan bli 100% sikre på hverandre..Dette anbefaler jeg at du gjør også nesten gang du treffer noen. Ta deg god tida, nyt selskapet du får med den nye mannen og ikke stress. Men før det blir aktuelt, så bruk tiden din på å være litt alene..Bli glad i ditt eget selskap og ha det gøy med de menneskene du har i rundt deg. Du har så inderlig godt av det, Lene. Det har vi alle – ihvertfall om man har vært i forhold halve livet.

      Ønsker deg masse lykke til fremover, Lene. Kos deg masse og måtte din nestemann bli din sistemann også <3

      Stor klem fra meg <3

      1. Haha herlighet, jeg så ikke noen plass i teksten at Lene spurte etter noen som helst råd om kjærlighet og forhold. Så dette var waaaay too much :/ Mind your own business skulle jeg si.
        Skjønner ikke at folk mener at de FORTJENER å vite hva som skjedd, er jo helt absurt :O

    37. Sara Katrin – Jeg er så 100% enig med deg. For en voksen og reflektert kommentar. Kunne ikke sagt det bedre selv.

      Lykke til Lene. Når det virker for godt til å være sant, så er det som oftest det.

    38. Så trist at dette ikke var den store kjærligheten likevel, men den dukker opp en dag-helt sikkert. Var virkelig glad på dine vegne når det virket som du var lykkelig, men bra du tar grep når du oppdager at du ikke er det lenger. Følger deg på ferden videre. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg