Monday

Hei dere Våknet brått av en drøm jeg hadde, en venninne av meg hoppet i en heis og ødela både heisen og bygget, haha – tror det var på tide og slå opp øynene da, jeg har jo heisskrekk så det holder .. Så nå er jeg klar for jobb og trening før jeg skal ut og handle til betong/mur veggene! Tusen takk for så mange tips, alle sammen var ganske enige om malingen fra Pure & Orginal – så jeg tar meg en tur til Edda Interiør og sjekker ut, ser jo dødsbra ut den kalkmalingen altså, og ikke minst – raskt og enkelt! Begynner nesten og få lyst til å ha murvegger over hele leiligheten jeg nå … Det er jo bare så lekkert.. Igår var vi noen timer i leiligheten, deilig og se at den endelig begynner å ta form nå. Vi rev jo ned ALT, det så jo virkelig ikke ut der, men nå begynner det sakte men sikkert og ligne en leilighet igjen. Har så mange idéer og planer, klarer nesten ikke vente til det blir ferdig! Før / Her har vi vegg inn til kjøkkenet, kasse i taket med spotter og skipsgulv. Bort bort bort! Kaos og revet vegg / tak / kjøkken. Nå begynner det endelig å ta form igjen, og vi har gjort klart til åpen kjøkkenløsning. Det blir så bra! Vi skal ha kjøkkenøy, jippi! Nå har vi bestilt gulv, det heter grå rustikk – og er så lekkert! Gleder meg til å få ferdig tak, vegger og gulv nå altså.. Snart kan vi endelig begynne å male skikkelig! Two happy faces igår! Her gikk vi fra leiligheten vår, og innså hvor heldige vi faktisk er – og hvor bra det blir, og hvoooor mye vi gleder oss til alt bli ferdig ♥ Genser, joggebukse og lue fra BIK BOK / Sko Converse Jeg har forresten kåret vinnerene av gavekortene hos Strømmen Storsenter, og det ble Katrine og Victoria – gratulerer! Ha en deilig høstmandag, brr! 10 grader i Oslo idag? Forige uke var det 20..? IIK.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg