Monday

Fornøyd jente på vei til nytt kontor før idag! Startet dagen med frokost sammen med Helen, hadde litt vi måtte ta igjen, så ble sittende å skravle litt for lenge ♥ Alltid like koselig!

| Le Office |

Trives så godt på det nye kontoret allerede! Hadde kun med meg 45mm linsen min idag, så fikk ikke tatt ordentlige bilder siden det er veldig mye zoom på den, men tar flere imorgen. Da kommer Annette og ♥ Gleder meg masse til spennende dager med henne på vårt nye, og fine kontor.


Cardigan BIK BOK BY LENE ORVIK her | Kjole BIK BOK BY LENE ORVIK (utsolgt) | Hatt H&M Og apropo BIK BOK BY LENE ORVIK …… Jeg har en liten nyhet til dere.. Og det er at jeg kommer til å få litt påfyll til nettbutikken min i løpet av uken, det er desverre ikke så mye- siden det er skrapet over hele Norge! Helt sinnsykt! Men det er ihvertfall litt, og jeg kommer til å holde dere oppdatert. Sier selvfølgelig ifra både her og på instagram så fort jeg vet mer! Fin kveld – hjemme skal vi lage Tom Ka Gai suppe, mmm!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg