Monaco bound

13575698_10157625320390355_1680944550_oMer enn klar for den franske riviera ♥

Billetter til Nice er bestilt for en stund siden, avreisen er idag – og det blir til at vi setter kursen mot Monaco ♥ Har vært der før én gang, på Formula 1, elsket Monaco altså, det er så vakkert der at det tar pusten fra en. Fikk noen supre tips fra en nydelig leser, som gjorde at middagene allerede er booket. I tillegg til at vi har booket Monte-Carlo Bay Hotel & Resort, så fint hotell! Så har jeg skrevet opp hvor vi må drikke drinker etc ♥ Så tusen takk Kristina! Du er super!

Vi har booket disse restaurantene : Sass Cafe, Cipriani, Nobu og Buddah Bar. Gledes allerede. Elsker gode restauranter, matopplevelser med god vin til er så viktig for meg. Alltid vært glad i god mat hun jenta her altså!

13570343_10157625320380355_291250603_oKjole fra H&M trend – Hatt H&M – Sko Nelly

Så lurer jeg jo på om det er noen som har vært mye i Monaco her? Hva bør man ikke gå glipp av mens man er der? Nydelige steder å besøke, shopping, lunsj, hoteller etc? Ikke kommet så langt at vi har booket enda faktisk, så tar i mot tips fra dere med åpne armer ♥ Vi setter oss på flyet kl 18 i kveld, og Levibaby skal være her på Holmen sammen med bestemor Kari, Poco og Alf Roald. Aldri vært så lenge borte fra henne før, så blir litt uvant. Men godt å tenke på at hun er i de aller beste hender ♥ Er jo hjemme igjen allerede på mandag, så dette skal gå fint!

Så vil jeg bare si.. At jeg tar meg en ordentlig ferie nå, fra bloggen. Jeg har forhåndsskrevet innlegg, slik det blir publisert ett hver dag. Jeg har med kameraet selvfølgelig, og skal ta masse fine bilder, slik jeg kan dele de med dere i mange inspirerende innlegg når jeg kommer hjem igjen. Kan jo også være at jeg sniker meg til å lage ett innlegg ila ferien, slik dere får se hvordan vi har det underveis. Men om dere vil ha hyppige updates, vet dere at det bare er å følge meg på snap og instagram : @leneorvik

HEJ SÅ LENGE, og gooood ferie til dere ♥

16 kommentarer
    1. Jeg har vært på den franske riviera mange ganger, og har masse jeg vil anbefale dere!!

      Dersom dere har mulighet til å farte litt med bil, er det spesielt to steder jeg vil anbefale som ikke er langt unna Monaco.
      – Villefranche! NYDELIG sted, ikke mer å si. Google it!
      – Cap d´ferrat, er helt ytterst ved ville franche, og kan by på nydelige sjømat resturanter og vakre omgivelser.

      Litt lenger unna, men like fantastisk…
      – Nice (bra shopping + strender!)
      – Cannes (hakket mer koselig enn Nice vil jeg si, med kule beachclubber, bra shopping og god mat)
      – St. Tropez – dette er et stykke unna, men er utrolig fint. Kjempeflotte strender. HVIS dere skulle finne på å dra hit, MÅ dere besøke den norske dama Edna Falao sin resturant… For det første er dama helt rå, og for det andre har de de beste blåkjellene i verden.

      God tur 😀

      1. Tusen takk for fine tips! Var en tur i Cannes den ene kvelden, på Baoli 🙂 Vært der før og, liker det veldig godt <3 Mye nordmenn, hehe.. Skrevet opp resten av tipsene dine til neste tur. I am totally going back!

    2. Hei skjønne! Isen fra forrige post såg utrolig god ut, den varianten må jeg prøve meg på i helgen. Nomnom!
      Men du, masse god tur! Nyt det og kos dere gløgg ihel <3 Håper dere får en fantastisk ferie 🙂 Det fortjener du virkelig. Jeg begynner på ferie på fredag, det skal bli godt det.
      Nydelig outfit forresten.

    3. Biltur langs Rivieraen er absolutt å anbefale! Sjeldent kø, og alt er helt fantastisk å se på. Anbefaler Villefranche sur mer som er en gammel fiskelandsby, og absolutt Eze!!! Utsikten fra Eze er helt upåklagelig 🙂 Enjoy!

    4. DEN fine kjolen da. Var raka vegen inn på HM sine nettsider. Også jeg da, som allerede har handla over budsjett denne måneden… :-/ Haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg