MODO

God dag hjerter! :* Idag har jeg vært på jobb på AMFI Moa her i Ålesund. Der har jeg jobbet med Moa bloggen. Vet ikke om jeg har vist den til dere før? Uansett, så skriver jeg to innlegg i uken på den bloggen, hvor jeg raporterer litt fra senteret, butikkene osv. Kjempegøy! Der er både tips til hus & hjem, lunsjtips, og mote, skjønnhet.. Ja, egentlig litt av hvert. Dere kan lese bloggen HER. I tillegg har vi filmet til videobloggen, utrolig gøy! Idag tok vi for oss en nyåpning. Eller ikke helt nyåpning enda, men om 2-3 dager. Og vi har vært og fått en sneakpeek, samt litt intervjuer osv. GØY! Programleder Orvik kooooser seg. Her sammen med Josefin som er produsent. Modo er en helt rå guttebutikk fra før av, men skal nå utvide med dame avdeling. Og det blir helt rått!! Venninen min Oda skal drive den, og jeg er så stolt av henne!! Endelig får vi en merkebutikk her i byen, med utrolig kule klær og sko! Det var farlig for meg og få en liten sneakpeak der altså.. Dere kan også få sneakpeek, her. Åpning torsdag eller fredag. Jeg har så lyst og være der! Men, OSLO kaller. Dagens // Kjole H&M // Jeans BIK BOK // Sko Jeffrey Campbells // Smykke BIK BOK Kjøpte meg ny veske idag også, som jeg måtte ta i bruk asap. Fra Gina Tricot // Yndlingsklokken min fra Marc Jacobs herfra (annonse) Nå, skal jeg ta fatt på pakkingen. Som jeg forsåvidt ikke har begynt på!! Imorgen skal jeg bruke HELE dagen. Jeg har forresten skrevet et nytt innlegg for blogit! Det heter “Et nytt kapittel” LES DET DA VEL, hihi :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg