Mobilblogg / I leiligheten

Goood lørdag vakre dere! Jeg er så fornøyd! Gard og Egil legger gulv i leiligheten nå, og det blir så fint. Endelig begynner det å se ut som en leilighet igjen. En liten sneakpeek /

Var det ikke fint?! Gulvet er fra Berry Alloc. Fy søren som jeg gleder meg til å flytte inn nå! Klarer nesten ikke vente. Det som gjenstår nå er badet, gulv og maling i gang, på soverom og i walkingarderoben. Også kjøkkenet som blir levert i midten av okt. Så ila oktober har vi nok flyttet inn! I tillegg til nytt gulv, har jeg unnet meg noen godbiter fra ACNE, og nye freshe negler fra sandm nails. Gikk for firkantede, nude idag- så fornøyd!

Ikveld skal vi ut og spise sammen med Henriette og Egil, blir koselig og være litt sosial igjen! Ha en fin lørdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg