Mobilblogg – I Asker

Hei fine hjerter! Nå sitter jeg i bilen, parkerte akkurat på Trekanten senter i Asker. Tenkte bare å titte innom dere før jeg setter igang med å jobbe. Jeg skriver blogg for Trekanten én gang i mnd, så nå er jeg her for å gjøre litt research. Jeg startet forresten dagen med 75 minutt hos den nye tannlegen min, hun er så søt og ikke minst flink! I tillegg jobber min gode veninne Maria der, så der trives jeg veldig godt allerede. Heldigvis ble jeg kvitt tannlegeskrekken for en stund siden, så nå gleder (?) jeg meg nesten til å gå hver gang. Kniis! Nå er det jobb noen timer, deretter shopping og en matbit sammen med Maria. Fint med tidlig fri idag kjenner jeg :-* Det er så fint i Asker synes jeg, spesielt sentrum, noe helt eget. Ha en fin dag i solen, alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg