Mmm Jack Daniel’s

Hei  ♥ Kom nettopp inn døren etter en sen lunsj på Friday’s. Solen var fremme, men forsvant på slutten av lunsjen – så nå er vi litt frosne både jeg og mamma. Når det kommer til overskriften så sikter jeg til den fantastiske Jack Daniel’s sausen de har på Friday’s. Jeg kunne spist den hver eneste dag. Lurer på hva den hemmelige oppskriften er? Den går til alt. Vi spiste scampi, kylling og spareribs som vi dyppet i sausen, det var helt nydelig. Håper dere har smakt den før? Og visst ikke, lov meg at dere smaker den neste dag. Nå skal jeg rydde litt i garderoben min, begynne å tenke litt på hva jeg skal pakke med meg til London! Vi drar jo på lørdag allerede, glede! Drar først til Ålesund på onsdag, så må jo snart begynne å tenke på pakkingen, gjør det alltid i siste liten, og da blir jeg så stresset.. Og ellers i kveld blir det bare sofa, sofa, sofa, film, eple dyppet i sjokolade, og sofa. Elsker søndager  ♥ Se fine Tjuvholmen, ah – elsker å bo her nede. Det er så idyllisk. Jeg bare gleder meg ihjel til sommeren kommer. Jakke Style By Marina // Veske Zara // Skjorte Ellos // Jeans BIK BOK // Sko – herfra (affilateslenke) Imorgen er det klart for ny uke, og nye muligheter. Skal kjøre hjem den fine bilen min på onsdag, wrææl. Det blir trist. Kommer til å savne den, selv om den aldri blir brukt :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg