Mmm, cupcakes!

Står ikke på å komme på jobb, når verdens søteste kollega Fiona har satt cupcakes på pulten min! Awwh, smeltet hjertet mitt. Så omtenksomt, og ikke minst – GODT! Gjett hvem som sovnet klokken 10 igår kveld? Ett utslitt bursdagsbarn. Deilig å få 9 timer på øyet, det trengte jeg virkelig etter helgen. Idag føler jeg meg opplagt og klar for en herlig uke med jobb, Vixen blog awards og andre gøye ting. Fikk kjolen til Vixen awards på døren her idag, og gleder meg alt for mye til å komme hjem å prøve den på. Wii !! Ellers kommer mandagen til å bestå av jobb, jobb og atter jobb. Har så utrolig mye å ta igjen etter helgen, men det må gjøres! Nå har det vært pleasure i flere dager, så nå kommer jobb i første rekke. Håper mine fine lesere har en fin start på uken også. Muttmutt til alle :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg