Mitt MUST DO tips før og underveis i sommer

Annonse i samarbeid med Good For Me

Kan nesten ikke tro vi er i mai allerede ♥  Nå er det snart sommer, for dagene drar avgårde i rekordfart. Det er ikke lenge til vi kan gå rundt i lette, delikate sommerklær (vi har fått smaken av det litt allerede) … Jeg forbereder kroppen til sommeren hele året og mitt aller beste MUST-DO tips før sommeren er jo jeg har skrevet utallige ganger før ; å ta to kapsler med Betakaroten Gold hver eneste dag. Vi nordmenn er jo generelt opptatt av en fresh brunfarge – jeg føler meg alltid finest når jeg har fått vært i solen en stund, og brunfargen og fregnene melder sin ankomst! Jeg har så GODE erfaringer med Betakaroten Gold og aldri hørt noen rundt meg som ikke har vært fornøyd etter at jeg har anbefalt det. Snakket med frisøren min Cathrine om det senest forrige uke. Jeg har flere ganger anbefalt henne Betakaroten Gold, og for noen uker siden var hun i Capp Verde på ferie.  Resultatet av Betakaroten Gold var MEGET oppløftende og hun var strålende fornøyd. I told you so sa jeg, da! ♥

Start nå! It´s not too late!
Det er fortsatt tid til å starte, og ikke for sent. Men anbefaler å starte ganske straks slik du får lagt  grunnlaget før du skal ut i solen. Min erfaring ; Å ta Betakaroten Gold gir ikke bare en dypere brunfarge, men den holder på den latterlig lenge. Dere vet jo følelsen av at brunfargen omtrent ligger igjen i flyet når man reiser hjem fra tur for eksempel? Det blir altså mye mindre ille med Betakaroten Gold innabords. Jeg føler selv at jeg nesten alltid er gyllen i huden, året rundt. Jeg har kommet dithen at jeg blir stresset om jeg har glemt å tak kapslene mine over en lengre periode. Det skal dog mye til, for jeg har de på vasken på badet.

Bestill en boks, and thank me later! ♥ Dere får 50% på første boks som et introtilbud, har du bestilt fra før kan det være greit med påfyll. Det er viktig å ta Betakaroten Gold i sommer også, ikke bare i forkant. Bestilles her. 

Nedtelling til sommer, sol og solbrun, fresh hud!

7 kommentarer
    1. Hei Lene! Vet du sverger til betakaroten, men bruker du selvbruning i tillegg? I såfall, hvilken, evt. har du en å anbefale? (Litt dårlig formulert setning hehe) 🙂

      1. Hei! Ja jeg kan finne på å smøre meg litt før helgen om jeg skal noe spesielt <3 Er veldig glad i Vita Liberata sin mousse, dark farge <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg