Mitt favorittsted

Hei snille, gode leserene mine ♥

Beklager sen oppdatering fra meg idag, men har ikke fått satt meg ned før nå. Gått i ett med reise, bursdagsfeiring for Gard sammen med moren, bestefaren og kona. Vi har spist forrett med avokado og soppstuing, biff med bakt potet og bernaisesaus og firkløverkake til dessert. Må tro vi har kost oss! Som dere sikkert skjønner er vi endelig kommet til Bergen, og for en times tid siden kom vi ut til mitt favoritt sted : Huset på holmen ♥ Holmen er en skjønn liten øy som Gard og broren arvet etter pappaen sin, og her bygget de hus som stod ferdigstilt i fjor. Ut i havgapet, fullstendig stillhet, sjø, fin utsikt – rett og slett fantastisk. Jeg er så heldig som får være med ut hit ♥ Har gleder meg en hel måned til og komme hit igjen. Nå er det bare meg, Gard og Poco som er her, og vi skal nyte dagene til det fulle!
Begge to med redningsvest på ♥




Kjole BIK BOK – Sko Acne – Blomsterkrans Accessorize – Veske Proenza Schouler – Jakke BIK BOK

Ikke helt båt, sjø, øyantrekk dette her, haha. Men sånn er det når man stresser og ikke orker å skifte. Det gikk heldigvis bra, ingen knall og fall med disse bootsene. Nå er joggedressen på, beina er på bordet og stearinlysene er tent. Snart skal vi kose oss med spekemat, melon, ost og kjekt. Åh som vi koser oss! Jeg må forresten vise dere den skjønneste fiskedammen utenfor huset.


Poco poserer selvfølgelig frivillig .. *Kremt*


Ser dere de største vinduene helt nederst til høyre? Der sitter vi nå ♥ Er det ikke nydelig? 

– Håper dere nyter onsdagskvelden –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg