Miss this

Hjemme i Norge igjen, og det føles DEILIG! Ihvertfall når man våkner opp til det deiligste vårværet, knallblå himmel og sol. Kom ikke hjem før rundt kl 02 i natt, pga forsinkelser fra Sharm El Sheik.. Sånn passe lei på slutten der ja, så det var deilig og dusje seg og hoppe rett til sengs. Skal dog ikke legge skjul på at jeg savner å hoppe inn i bikinien, ta med meg Christian Grey boken min, og tusle ned til bassengområdet. Vi har ihvertfall hatt en helt super ferie meg og Maria! Slappet av, solet oss, lest bøker, spist god mat – vi trengte å lade batteriene litt begge to nå. Her er de aller siste bildene fra igår .. Uteområdet på hotellet. Kan absolutt anbefale Hilton Sharks Bay om dere planlegger tur til Egypt. Men da MÅ dere bo i den nye delen, den gamle kan ikke sammenlignes. Her er det helt nytt, veldig stort og oversiktlig. Og vi trivdes så godt! Eneste jeg kan trekke hotellet for, må nok være maten. Ikke noe særlig hverken til frokost eller lunsj. Rent og pent, ja. Men ikke noe utvalg nesten.. Vi spiste middager ute på kvelden, og synes maten i Egypt er supergod! Se så fint da! Her er både SPA, treningsrom, Beautysalong og Apotek. Og uteområdet er virkelig gigantisk. Til og med sandstrand! En stykk fornøyd jente på ferie! Jeg og Maria hadde matchende bikinier fra H&M igår, hihihi. ELSKER fargen på den. Så fin! Klar for hjemreise. Igår hadde vi ikke mindre enn 37 grader! Og vi har vært så heldige og hatt knall sol hele uken, love it! Skjørtet er herfra / Topp Zara / Smykke Cubus / Boots DNA Idag har jeg loads of work å ta igjen etter en aaaalt for lang ferie. Herlighet, skal si jeg har vært på farten i det siste. Geilo, Bergen, Hemsedal og Egypt. På tide å roe reka litt. Og jeg gleder meg til å bare være i favorittbyen min Oslo nå fremover. VÅR og bare gleder! Hurraaa, så glad og lykkelig jeg er om dagen 🙂 Herlig. Håper dere har det fantastisk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg