Mint and grey

Torsdag! Og snart påskefri  ♥ Blir nok en del jobbing på meg uansett, men jeg kommer meg ihvertfall vekk og på fjellet, gleder meg massevis til å stå på ski igjen nå. Deilig skal det bli! Ingenting er som norsk påske. Lenge siden jeg har vært i Norge og feiret påske nå, så det er etterlengtet. Hello ski, god mat, afterski, venner og GØY! Dessuten er det meldt sol heeeele påskeuken, ihvertfall dit jeg skal jippi! Idag måtte jeg bare prøve ut den nye mintjakken min fra Styleway By Lene Orvik, SÅ glad i den allerede. Gleder meg til og kunne bruke den enda mer når det blir varmere i været. Den er under produksjon nå forresten. Kommer i peach også, og kanskje .. Cremefarget? Sko fra Nelly / Veske, lue og jeans Cubus / Jakke Styleway By Lene Orvik / T-shirt BIK BOK / Briller BIK BOK (gamle) Nå sitter jeg med regnskapet mitt, og skal snart begynne å pakke til de to neste ukene. Alt fra skiklær til bikinier skal pakkes, og det GLEDES!! Klarer nesten ikke vente med å dra! ♥ NB! Jeg har fortsatt Justin Bieber billett til salgs! Ståplass den 17 April. Jeg betalte 1500,- for den, og selger den for det samme. Interessert? Kontakt meg pr mail : [email protected] 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg