Mini Lene

Hei dere! Nå er jeg kommet trygt frem til mamma og lillebror, og vi har det så utrolig koselig. Tvkveld med god mat og julebrus.. Hver gang jeg er hos mamma, blir jeg helt oppslukt i alle fotoalbumene hun har liggende. Ahh – memories. Så jeg tenkte å dele noen med dere fra da jeg var mini.. Hihi.


Lille Lene 1 år gammel..


Sutretryne? Ikke mye av det nå fortiden ihvertfall, hehe..


Meg og storebror, Lille tjukkisbebi, men hengekinn og trutmunn, artig.


Tøffingen.

Jeg har ikke vist dere bilder av mammaen min før! Her er hun, i kosedress fra BIK BOK (såklart..)


Søte, snille.

Håper dere koser dere ikveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg