Mine tips til en perfekt selftan

Reklame i samarbeid med MineTan


Jeg har ikke solt meg særlig mye denne sesongen, selv om det har vært masse deilig sol ute. Heldigvis har jeg fantastiske selvbrunings-produkter som gjør jeg brun og blid likevel! Og jeg har tatt meg frihet til å lage en vlog til dere, hvor jeg viser hvordan jeg påfører for best mulig resultat ♥

To varianter ; Maroccan gir en mørkebrun farge, tenker den er helt perfekt når bikinisesongen slår inn for fullt! Gradual er kjempefin å bruke når man ønsker en naturlig, gyllen farge til hverdags eller fest. Den kan man gjerne ta i flere omganger også, kommer helt an på hvor brun man ønsker å bli.

Coconut 1 hour selftan er min favoritt! Man blir altså brun på 1 time, og brunere etterhvert som timene går. Anbefaler å påføre alle typer “mousse” selvbruning med påføringshanske – det er da man får det aller beste resultatet uten skjolder, ujevnheter og skiller. Dette ser dere ganske tydelig i filmen jeg har laget til dere.

Alle MineTan sine produkter er godkjent av PETA, er parabenfrie og inneholder ingen skadelige kjemikalier. Du kan få kjøpe produktene i utvalgte Life butikker, forresten ♥

Ved å bruke denne koden “Lene2018” når du handler, får du en gratis påføringshanske på kjøpet – noe du trenger for å påføre denne jevnt og fint.

Produktene finner du her

Og her kommer vlogen! Håper den kan hjelpe deg på vei til en perfekt brunfarge ♥

Ha en fin kveld – Viola og jeg er på vei hjem fra Gøteborg, hatt noen kickass dager her, det gjør meg glad!

28 kommentarer
    1. Du er så herlig!! ☀️
      Kan du lage en vlogg om hvordan du lager krøller i den lengden du har på håret ? Evt andre frisyrer ?

      1. Hei Malin, tusen takk 🙂 <3 Det ligger en video om det på youtube-kanalen min <3 Sjekk det ut 🙂 LOVE!

    2. Hei Lene! 🙂 Takk for hyggelig klessalg dere hadde sist helg – du er jo like hyggelig og søt som du fremstår! 😀 Superfornøyd med supergaene som etter en shining med svamp og vask av lisser ble så og si så gode som nye..! 😀 hehe.. Lurer bare på angående selvbruningen som heter Coconut, er det også kokoslukt på den eller har den den «vanlige» selvbruningslukta? Er ikke så glad i det :/
      Tina 🙂

      1. Hei Tina 🙂 Åh så hyggelig, jeg husker deg <3 Kjekt at du fikk deg nye (billige) sko 😀 😀 Hehe.. Den har kokoslukt ja, men etterhvert kommer litt selvbruningslukt. Men den er ikke så ille. Smør deg på ettermiddag og dusj før du legger deg så har du bare 7-8 timer med lukten 😀 SÅÅ feerdig!

      1. Ja, den er også veldig god, brukt den i mange år ! 🙂 Men jeg elsker denne! <3 Så lukter den kokos da ! 😀

    3. Du er herlig!
      Men lurte bare på en ting! Bruker du selftan også på ferie, eller blir med brunfargen du ev har fra før av da? Mtp bading osv, om det blir skjoldete in case..‍♀️

      1. Hei! Ja om jeg ikke føler jeg er brun nok naturlig så kan jeg gjerne ha på selftan, denne selvbruningen blir ikke skjoldete – den fader naturlig av <3

      1. Hei, nei ikke den vanlige, da bruker jeg bare hendene <3 (og husker å vaske meg godt etterpå… Hihi)

    4. Hei , gjennom alle bildene og videoene i hvertfall det siste året ser jeg 1 ting som konstant går igjen – det at holder hendene foran magen og virker alltid veldig Stiv og nervøs for å bare stå der med rett rygg og armene på siden . Jeg forstår ikke hva du prøver å gjemme da magen din er veltrent og fin , du er generelt veltrent jente som er nødt til å innse at magen din er fin og du må la vær å prøve å posere på denne måten

      1. Hei. Å? Tja – det er vel bare sånn jeg er da 😀 Jeg er ikke nervøs i hvertfall. Grunnen til at jeg kanskje holder foran magen på bikinibilder – er ganske enkelt at jeg har et arr der som jeg synes er ubehagelig å vise frem.

    5. Hei. Vedig fin video og god reklame. Jeg synes likevel det er rart at man kan reklamere både for selvbruning og betakaroten. Det gjør deg ikke troverdig, spesielt med tanke på sistnevnte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg