Mine julegavetips i år

Deilige mandag! ♥ Idag har min elskling Maria bursdag – hurra for henne! Uten henne hadde det ikke vært noe meg, så enkelt! Håper helgen deres har vært fin!

Dere har etterspurt tips til hva man kan kjøpe i julegave i år – og hva mine ønsker er. Så jeg har laget en liten herlig blanding til dere. Når jeg kjøper – og ønsker meg julegaver, tenker jeg alltid forbruksvarer. Noe jeg vet man får bruk for, uansett. Da er man liksom safe! Til jentene mine kjøper jeg gjerne ting som jeg elsker selv, fordi jeg vet at de som regel liker det samme.

♥ Presskanne (dette står på årets ønskeliste i år) Jeg synes hele greia rundt det med presskanne bare er så utrolig hyggelig! Kaffe er jo hyggelig i seg selv, og presskanne er noe jeg ønsker meg til helge-frokoster fremover. Dette er også en veldig fin gave å gi til kaffe-elskere.

♥ Duftlys fra Byredo. Dufter som er helt nydelige er Bohemia og Bibliotheque, Safran er også god.

♥ De nye lysestakene fra Stoff / Nagel. De elsker jeg!

Disse kan man kjøpe separat, man kan kjøpe flere deler – og man kan bygge på i uendeligheten. Selv har jeg kjøpt meg en svart som jeg har bygget litt på, og en liten i messing hvor jeg har plass til tre lys. De kommer i messing, svart matt, og sølv. Dette tror jeg kommer opp som en favoritt-julegave i år, både å gi og ønske seg.

Ta en titt på de her. 

♥ Beauty – eller bodyblur fra Vita Liberata, latte er en nydelig farge. Evt Dark Mousse + en hanske. Alle elsker GLØD.

♥ Drinkglass. De har noen fine champagne glass i krystall fra Bolia. De er så kule og perfekt å gi til en venninne som er glad i å lage drinks! ♥  Se på de her.

♥ Produkter fra Aesop. Enten vanlig håndsåpe, håndsåpe med skrub eller en god ansiktsskrubb.

♥ Små gjestehåndklær fra Missoni. Det kan aldri gå feil.

♥ Verdens fineste leppestift fra Mac – Velvet Teddy.

… Så er jeg glad i å gi sånne kosete gaver også. Som for eksempel en god rødvin, Nespresso-kapsler, knekkebrød fra feks Samson bakeri – og blande litt godsaker sammen i en gavepose som er litt spennende. Eller – en fin opplevelse sammen. Enten en lunsj, en middag – eller konsert.

Hovedhensikten med å gi gaver synes jeg, er at mottageren skal få en god, koselig følelse rundt det og glede seg til å ta det i bruk. Og husk : det er tanken som teller. Ikke prislappen! Mitt siste tips er å lage personlige julekort. I år skal jeg lage kort med bilder av personen jeg skal gi gave til – og drysse på med hyggelige ord, komplimenter og hvorfor den personen er viktig for meg i livet mitt! Å gi skal være en glede, ikke stress! Jeg kjøpte HP sin Sprocket skriver som du kobler til telefonen og skriver ut små, skjønne bilder på 0 komma niks. Det gjorde jeg til Maria sin bursdag i helgen. Så koselig å gjøre det lille ekstra ♥

Hva er deres beste julegave-tips i år?

11 kommentarer
    1. Her var det mange fine tips. Vi pleier å gi hverandre opplevelser i gave, som regel reise til et sted vi har ønsket lenge 🙂

      1. Jeg kjøper de hos Milla! Men skal på let for å se om jeg kan kjøpe i større pakker, så kan tipse om det hvis jeg finner 🙂

    2. Eli&Lene 🙂
      Europris har pakker med 15-20 smale hvite lys oppi. Eskene har ulike gammeldagse julemotiv på seg 🙂 hvis jeg husker riktig var prisen rundt 50 lappen

    3. Hvor fikk du tak i den høye staken fra stoff nagel som er på bildet? Finner bare de lave versjonene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg