Mine favoritter

Fikk et spørsmål fra en av dere lesere forrige uke, om ikke jeg kunne lage ett innlegg hvor jeg viste frem noen safe party kjoler / sko – og det er klart jeg kan det. Jeg har plukket ut mine favoritt antrekk fra Nelly. Finner så fantastisk mye fint der! HYL Gi meg en kjole og ett par high heels så er ihvertfall jeg klar for en fest! :* Kjole 1 herfra // Kjole 2 herfra Kjole 3 herfra // Kjole 4 herfra Kjole 5 herfra // Kjole 6 herfra Kjole 7 herfra // Kjole 8 herfra Noen kjolefavoritter? Tror nok noen av disse snart dumper ned i postkassen min . . Sko 1 herfra // Sko 2 herfra // Sko 3 herfra // Sko 4 herfa Sko 5 herfra // Sko 6 herfra // Sko 7 herfra // Sko 8 herfra Fine ?? Noen favoritter? (Lenkene i dette innlegget er annonsebaserte)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg