Mine favoritt mageøvelser

Tjooooho! Idag har jeg satt sammen en kort treningsvideo til dere hjemme på stuegulvet, rett og slett! Dette er mine favoritt mageøvelser som jeg gjør hver eneste treningsøkt (nesten i hvertfall) Jeg varierer litt fra gang til gang. Tar så mange jeg orker av hver x 3 sett.

Synes disse øvelsene er supereffektive og veldig enkle. (Psst : Den “båt” øvelsen er også perfekt med tung ball når du beveger armene fra side til side)

Hva er dine favoritt mageøvelser? Og er dette noe dere vil ha mer av?! Supert med tilbakemelding ♥

30 kommentarer
          1. Hehehe ja de er ganske så rampete i begynnelsen 😀 Knis! <3 Kos deg! Ja det blir kjærlighet i fleng med disse må tassene <3

    1. Du er så flink! Leste noen av spørsmålene på spørsmålsrunden for en stund siden, og jeg må si at jeg synes du fikk ufortjent kritikk, men du håndterte det skikkelig bra. Noen vil bare kritisere fordi de ikke har annet å ta seg til. Min favorittøvelse er definitivt den siste, og jeg vil gjerne ha flere slike videoer. Du har en veldig definert sixpack, er det noe du har kuttet ut av kostholdet eller gjort annerledes nå for å få det? Ønsker deg en strålende dag videre.

      1. Hei Sarah 🙂 Tusen takk, du er vel skjønn!! <3 Det setter jeg pris på! Ja den siste – men æsj den er VOND!!! Auuuch.. Hehe.. Jeg spiser i grunn egentlig det jeg har lyst på, men alt med måte. Prøver å spise sunt i ukedagene med knekkebrød, salater, mye protein – men skeier fort ut nå som været er som det er 😀 Men kosthold har jo mye å si på resultatet <3

    2. Ser du har laget tise konto, kommer du til å selge interiør der? Rop ut som du skal selge excel vasen i sort marmor <3

      1. Heiii! Nei, jeg har ikke noe interiør å selge nå dessverre 🙁 Den skal jeg ikke selge heheheeee 😀

    3. Jaa, dette elsket jeg! 🙂 For jeg er nemlig den som ikke skjønner en dritt når jeg leser instruksjoner så satte pris på at det var en video:)
      Å fy søren så sprek du er da!
      Veldig kjekt med øvelser som kan gjøres hjemme, for nå er det jo snart ferie å nybegynner som jeg er på gymmet så er jeg så avhengig av å gjøre øvelsene slik PTn min har vist meg. Greit med alternativ på tur!:)
      Ha en fin dag da

      1. Hehe greit når man kan se øvelsene i praksis 🙂 Ja, disse kan du lett gjøre hvor som helst! <3 Så deilig etterpå, og det skal SVIIIIIIII 😀

    4. Hvad hedder den form for spejl du har fået lavet på væggen i dit køkken?
      Der er lidt en sort eller mat – overflade ovenpå spejlet?

    5. Ja til mer! Fint å se øvelsene i praksis og at videoen var kort så man faktisk får sett hele i en hektisk hverdag:D
      Jeg tar meg en økt nå, jeg:) Takk for inspirasjon!

    6. Prøvde denne i går:) Svidde godt i magen etterpå! Mer av dette. Ha en fortreffelig helg Lene 🙂 Et lite forslag, hva med en video med litt sommer makeup?

      1. Hehe så bra! Ja det svir ganske bra 😀 😀 Ble du støl??? 😀 Jaa, kanskje det? 🙂 Skal tenke litt, for jeg tror jeg basically gjør det samme som jeg har laget video av tidligere i år hihiiii! <3 Men godt forslag!

    7. Så artig dette var! Her så man en helt ny side av deg. Du har en amazing body Jeg vil også ha flere sånne videoer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg