Mine favoritt fletter!

♥ Hei jenter! God søndag fra solfylte og deilige Oslo. Tenkte jeg skulle titte innom dere før jeg skal spise pizza med gode venner i solen. På fredag var Espen, Maria og jeg på “Coachella party” og da kjente jeg at det var på tide med litt fletter igjen. De flettene som jeg sverget til da jeg hadde langt hår – jeg elsker de! Det blir jo liksom ikke helt det samme uten extensions – så jeg kjøpte en pakke med extensions på Bobby’s som bestis Malene flettet inn for meg. Hun eier jo Meraki Studio så hun hjelper meg med sånt innimellom, heldige meg! ♥

Jeg skal ha disse på 17 mai også tenkte jeg – fletter og bunad er jo utrolig fint sammen. Enig?

Til Coachella festen valgte jeg en gul kjole jeg hadde hengende i skapet, den er så fin. Var litt vågal da siden jeg kjørte bikini & highwaist-truse under – men man må jo tørre i blant! Øredobbene og smykket er fra Accessoriez – Skoene fra Nelly – veske fra Gucci og belte fra Zara som jeg byttet ut med skinnbeltet som egentlig hører til. Flettene elsker jeg! Skulle egentlig beholde de ut dagen i går – men jeg så ut som et bustetroll når jeg våknet og jeg vet ikke hvordan jeg fletter disse, så da måtte de dessverre ryke. Men 17 mai, da skjer det!

Håper dere har en herlig søndag og har hatt en fin helg så langt, nå skal jeg løpe avgårde til lunsj. I morgen kommer mamma på besøk – gleder meg ♥

11 kommentarer
    1. Hei! Spørsmål ang et annet antrekk du har vist. Det gule settet fra Neo Noir/ You & I, er det veldig kort til deg? Kjøpte det selv i min normale størrelse, og det passet perfekt – bortsett fra at det var ekstremt kort 🙁 Vurderer å bytte til en større størrelse, men det har vel ikke så mye å si på lengden..

      1. Hei June! 🙂 Nei, det er ikke så kort til meg faktisk – helt normalt. Så rart.. Det har jo litt å si på lengden, men om det var ekstremt kort så var jo det litt rart. Kanskje det er noe feil med det? Gå innom de og sjekk – jeg var der på lørdag, de hadde fortsatt noen igjen!

    2. Hei!
      Kan jeg spørre hvor jeans og skinnjakke som du hadde på deg på My Story på snappen fra Aker Brygge er fra?
      Kul dame du

      1. Hei Kirsti! 🙂 Jeansen er fra Rag & Bone, de har den modellen på Boozt 🙂 Skinnjakken er gammel fra Zara 🙂

    3. Hei Lene! Litt konstruktiv kritikk vil jeg gjerne komme med i dag 🙂 Synes bildene dine er blitt veldig uskarpe og vanskelig å se skikkelig, er ikke god kvalitet over. Forstår du bruker filert og kanskje har funnet en stil du liker, respekterer det, men gjør noe med hele bloggen. Synes også skriften er blitt ekstrem liten etter du skiftet plattform. Tar meg selv i at jeg går ikke innom bloggen din så ofte lenger. Jeg synes den har tapt seg, har vert fast leser av deg i mange år, så liker godt buskapers du kommer med, variert innhold og du virker som en super optimist og herlig person. Så jeg savner i grunn bare litt sånn bloggen var før, følte kvaliteten var hakke bedre.
      Ønsker deg en fin dag!

      1. Hei Yvonne, kjempefint at du sier ifra! Jeg tror kanskje filteret jeg bruker passer bedre til instagram og at jeg heller skal bruke mindre “grain” her inne på bloggen. For du har jo helt rett i at de er “skurrete” når bildene blir så store 🙂 Skriften kan jeg faktisk be de ta opp noen hakk, for jeg er enig i at den er pittelitt for liten. Takk for tilbakemelding, så håper jeg du fortsatt vil lese hihi <3 KLEM

        1. Jeg må slenge meg på denne.
          Jeg synes bildene i seg selv er fine og varierte, – men filteret gjør at de blir altfor uskarpe. Jeg synes nesten det er verre på insta når bildene er små. Trodde de første gangene at jeg hadde kommet nær en knapp og stilt ned lysstyrken ved et uhell :-/
          Er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg må si meg enig med Yvonne i at helhetsuttrykket var bedre før.
          Bilder som ellers ville gitt en lys og inspirerende feed gjør den i stedet litt mørk og nesten «møkkete» når du legger på det filteret. Kanskje du kan skru ned prosenten litt på det så du finner en mellomting? 🙂

          Ellers veldig fint og variert innhold både på blogg og insta- så tommel opp for det!
          Og du – Takk for at vi får følge deg på reisen 🙂 Stå på, Lene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg