Mine favoritt bikinier!

Inneholder reklame for Good For Me


One happy & tan chica !! Best feeling!

Denne er fra Lahana Swimwear

Dere har etterspurt bikinier! Jeg er meget svak for fine bikinier, og har tullete mange, får knapt igjen skuffene her hjemme. Med det sagt så tror jeg at jeg skal bli flinkere fremover til og ikke kjøpe så mange, men holde meg til den passformen som  jeg synes passer min kropp, og heller adde på med litt flere farger. Det blir bra!

Mine to bikini favoritter er Lahana Swim, Tj Swim  ♥

Også fra Lahana Swimwear

Denne er fra Tj Swim

Favoritt badedrakt fra Lahana Swim – SMILE!!!
Hatten er fra Asos. GOSH – nå fikk jeg lyst tilbake!

De bikinisene har jo en tendens til å være litt små i str. Jeg velger som regel medium i overdel og small  i  underdel. Går alltid opp en str fra hva jeg  typ bruker i “sporty” bomullsundertøy om dere skjønner hva jeg mener.. ♥

Disse blir pakket til neste tur for sure! Og la oss ikke glemme at vi nå snart er i april. Har du enda ikke begynt å ta Betakaroten Gold daglig, så er det på høy tid, så du får “lagt grunnlaget” før sommeren kommer for fullt. To kapsler hver dag. Sett boksen på vasken og ta de samtidig som dagens p-pille. (For de som går på det da..) Og med grunnlaget så mener jeg at jo lengre du tar det før du skal i solen, jo bedre resultat får du. Her taes det to kapsler hver dag! Ett av mine must-have produkter.

Nå får dere faktisk-50% på første boks både med Betakaroten Gold og Hair Luxious som også er to tabletter som taes hver dag hjemme. Mitt hår har, som dere vet – gjennomgått en del striping, bleking, extensions, you name it. Da blir det slitt! Malene min bestie, som driver  Meraki  Studio selger også  disse på sin salong, og jeg tenker det sier sitt.  Jeg har extensions i nå, men her om dagen da jeg tok det av for å heise det ble jeg meget overrasket over hvor mye håret har vokst (måtte klippe det mye når jeg satte i extensions sist) og hvor tykt og sunt det er! Sånt blir man GLAD  av. Prøv det, og se forskjellen selv.

-50% på disse to får dere ved å klikke her for Betakaroten og her for Hair Luxious.

18 kommentarer
    1. Fine bikinier, de grønne har helt fantastisk farge. Er alle trusene like mye “string-type” som den som er avbildet bakfra?

    2. Hei!

      Vi er en jentegjeng på 15-20 jenter som skal feire 17. mai i oslo! Vi har ikke feiret i byen før så vi er litt usikre på hva vi burde gjøre etter den obligatoriske champagnefroksten.. Alle har fylt 20 år, noen er 21 allerede – please hjelp <3

      1. Heia! 🙂 Oh, hva med TAKET Steen & Strøm? Der er kanskje 23? Jeg er ikke så god på aldersgrenser, men kanskje Christiania har noe i år? Eller det nye stedet, Louise? <3 Check it out! 🙂

    3. Hei!
      Jeg bare lurte på om du her har brukt beach glow tan drops? Uansett – vil du anbefale tan drops eller gir det mye flekker på kropp og flekker av på håndkle/klær etc i sydenvarmen ? 🙂

    4. Hvor høy er du? Jeg synst det var vanskelig å velge bikini Str på nettsiden ift til størrelse tabellen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg