Mine deilige favoritter på badet

Inneholder annonse for DeoDoc – kode 30lene gir 30% på alt fra DeoDoc frem til 9 september


God torsdag – det føles som høsten er på vei for fullt her i Oslo. Har ikke helt vært klar for å gi slipp på sommerværet men høsten bringer så utrolig mye fint med seg. Jeg koser meg allerede så mye hjemme, med stearinlys, duftlys, bad, god mat, herlig musikk (psst – jeg har laget en spilleliste til dere. Den er perfekt til høstkos, sene kvelder og generelt kos ♥ Hihi.. Her, har dere den.)

Om høsten, og selvsagt ellers i året også er det alltid deilig å ha noen favorittprodukter på badet. Både i dusjen, til badekaret og ellers. Jeg koser meg mye med velvære her hjemme. Er så magisk å føle seg fresh, ingenting er bedre. Og nå som jeg har tatt av vipper også så er alt enda mer magi når man dusjer og lignende. AHH ♥ For en deilig frihet.

Hjemmekos er alltid best. ♥

Her kommer et lite stjernedryss med favoritter ;

Hands up den beste parfymen som alltid kommer til å minne meg om tiden i New York. Den er fra Le Labo som er det skjønneste parfymeriet i NY, hvor de blander lukten mens du ser på. ELSK. Santal 33.

Og det holdt ikke med parfyme fra Le Labo – jeg måtte kjøpe en håndsåpe også, som jeg bruker både til håndvask – oooog tar en liten dæsj i badekaret når jeg bader. Himmel!

Og min fav fav favoritt i dusjen – hellooo! Intimsåpen fra DeoDoc med KOKOS. Dere vet jo hvor svak jeg er for kokos. Denne er så deilig og lukter selvsagt helt himmelsk. Den har gått forbi Dr.Greve som jeg alltid har brukt – synes denne er  mye bedre!Intimvask, fresh coconut

Verdens beste ansiktsskrubb fra Aesop. Den lukter spa! Den iser på huden og den renser og gjør at du får i gang sirkulasjonen. Jeg bruker den kanskje litt for ofte, for det blir en rundt hver gang jeg dusjer. Wopsiii.

Jeg waxer ikke der nede – eller noe som helst sted for så vidt, jeg er så sensitiv at jeg makter det bare ikke. Prøvd flere ganger og det er virkelig helt krise for meg. Så akkurat der sverger jeg til høvelen, men jeg barberer aldri(!) uten skum. Det føler jeg er det verste man kan gjøre, auuuu, både underveis og etter. Men! Dette barberskummet med .. tadaaaa – KOKOS er supermykt og deilig til barberingen.

Shaving Foam, fresh coconut

Og det mest magiske produktet som virkelig (!) gjør susen er denne aftershave kremen. Fy søren, den er blitt min reddende engel rett og slett. Ta den på rett etter barbering og du slipper nupper, og irritasjon. Nå sliter ikke jeg så mye med inngrodde hår, men denne skal visstnok være et lite mirakel for de som sliter med det. Så halleuja, dette må dere teste ut. Finnes i flere lukter – men altså ingen tvil om at det er kokos som gjelder for meg i hvertfall. Før barbering kommer det også en preshaving olje, den er ikke jeg så flink til å bruke – men så er ikke jeg så tålmodig av meg, mulig det er noen av dere som har litt mer tålmodighet til å bruke den.

Denne silkemye, melkeaktige kremen man påfører etter barbering er helt nyt!After shave balm, fresh coconut

I badekaret liker jeg alltid å skrubbe huden, etterfulgt av maske. Denne fra Comme Deux gir glød – er perfekt før man skal ut på noe morro! Perfekt å ha på etter skrubben til Aesop.

Noen produkter for litt ekstra velvære der altså. Hjemmespa og selvpleie skal man ikke undervurdere. Viktig å unne seg litt me-time innimellom slagene. Føle seg fresh, ren og pen!

Husk at frem til 9 september – får dere 30% på alt fra DeoDoc ved å bruke kode 30lene ♥ De har så mange deilige produkter. Intimvasken kommer i reisestørrelse, og de har de beste intim-serviettene du kan ha med i vesken, supermyke! Ønsker dere en deilig torsdag!

12 kommentarer
    1. Hei, beklager hvis du har fått dette spørsmålet tusen ganger tidligere, men hva heter de store stråene du har på baderomsgulvet? De var jo bare SÅ fine!! Du har verdens fineste leilighet, det må jeg bare si! Takk for svar på forhånd! 🙂

      1. Heiii! Tusen takk – du det er vel en form for pampas, aldri sett de så store før faktisk! Fant de på den blomsterbutikken på Markedsplassen i Bogstadveien. ELSK. Og tusen takk for fin kommentar 🙂

    2. Den lelabo parfymen er det mange aom bruker fordi lukten er spesiell og fordi alle andre ikke har den. Er ikke så kult du som blogger sprer lukten til alle, slik at den blir mainstream.

      1. Heia! Åhh, si det – den troor jeg er fra enten H&M Home eller Bolia 😀 Men jeg husker ikke. Sorryy <3 Det er en stund siden nå uansett så spørs om du får tak i den.. <3

        1. Takk for svar, får prøve å lete etter noe lignende hvis jeg ikke finner den 🙂
          De pampas stråene som står oppi, lurer også på hvor de er fra. Jeg finner ikke fluffy pampas på butikker som floriss og mestergrønn føler jeg, så usikker på hvor jeg skal lete.
          God helg, og takk for det siste innlegget ditt! <3

          1. Jeg misforstod hvilken du mente – men som Kaja sier – det er en karaffel fra Ferm. Stråene kjøpte jeg i fjor på Mina Milanda, er ikke alltid man finner den fluffy typen – hmmmm, spørs helt hva butikkene tar inn tror jeg 🙂 Lykke til på letingen!

        1. Du!! DET ER helt sant at det er!! 😀 Jeg har to nemlig, en karaffel og den andre er en vase, og den ligner 😀 Haha, bra observert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg