Mine 3 yndlingssanger akkurat nå – day 4

♥  day 4: Dine 3 yndlingssanger akkurat nå GOD morgen skjønne lesere! Idag forsov jeg meg helt til kl 10.30 ?! Tror jeg trengte søvn etter helgen som var. Herreguuud så gøy vi har hatt det! Lørdag var i i bakken og hørte på konserter og koste oss, etterfulgt av årets første grillparty ute i hagen hvor vi bodde. Det gikk i ett med festingen til kl 04 på natten, haha. Så dere kan tro vi var slitne igår. Og tydeligvis idag også? Siden jeg for første gang på ages har forsovet meg så mye?! Men vi fikk ihvertfall mye ut av helgen, både latter, opplevelser, konserter og god mat. Supergøy! Har vært skikkelig elendig på bildefronten da desverre, men her er noen … (Av meg selv?! Boooaring) Deilig og endelig kunne lage mat ute i solen igjen, awh – får meg til og glede meg enda mer til sommer nå! Og grill mat er jo det beste i verden. Uansett, nå skal den usunne helgen løpes bort, hihi. SATS here I come! Og dag 4 i 30 days challenge er mine 3 yndlingssanger akkurat nå .. Skal si jeg slet ganske mye med å velge ut 3 favoritter, siden jeg har så mange, men her er ihvertfall 3 sanger som jeg ELSKER, virkelig elsker ♥   http://youtu.be/MwpMEbgC7DA http://youtu.be/26SDD60m_kY http://youtu.be/z0pzPDrIABU Hadde vært superkos om dere også delte deres 3 yndlingssanger her i kommentarfeltet også, trenger virkelig litt nye sanger på spillelisten min nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg