Min vei til treningsmotivasjonen : Treningsklær

Annonse – linkene er adlinks

Hei fredag, sol og dere da ♥ I går hadde vi en fantastisk vårdag i Oslo, endelig! Fikk nesten litt sånn “hæ” følelse når jeg gitt ut av døren, fordi luften var så mild og deilig plutselig. Hele 13 grader viste gradestokken, så det kunne ikke passet bedre siden UI & ELLE hadde vårfest i går. Møttes først med ELLE-jentene ute i solen, superdeilig og så god stemning. Er så stolt av å være en del av ELLE ♥ Er så gøy! Og UI som stelte i stand vårfest for oss og samarbeidspartnere – litt av en gjeng altså!

Forrige uke laget jeg et innlegg om min vei til treningsmotivasjonen – og det tenkte jeg å fortsette litt med.

Det første man må gjøre er jo rett og slett og bestemme seg for at man skal begynne. Og ja, hva skal man si .. 80 % av alt man gjør i livet ligger jo i gjennomføringen. Så det er bare å være bevisst på at du skal gjøre det. Jeg gjorde det. Og siden etter påske har jeg virkelig vært flink! Og det er deilig. Og når jeg først kommer meg dit – så går det nesten litt på automatikk? Og når jeg først får litt trenings-oppheng så blir jeg nesten besatt! Jeg tok en 7 dagers på rappen fra forrige torsdag til onsdag, og i går hadde jeg treningsfri. Men det er fordi jeg er motivert, fordi det er sol, fordi jeg elsker å kjenne at kroppen jobber, og bare det å være på treningssenteret gjør meg glad! Alle øktene trenger ikke være beinharde, man skal jo gjøre det man liker best, i sitt tempo – og være fornøyd med det! Og følelsen når du er på vei hjemover etter og ha gjennomført er jo bare magisk ♥

Jeg har ikke helt kommet meg i gang på styrketreningen enda, jeg sa jo jeg skulle gi dere litt tips på øvelser. Det kommer! Jeg har “gjeninnsatt” pt’en min på Jobbsprek, så vi skal ha styrketrening sammen én gang i uken til å begynne med.

Jeg har derimot satt meg et mål! Og jeg liker å jobbe mot mål. Det motiverer, så er det jo så herlig når man faktisk når målet. I fjor, fokuserte jeg veldig på rumpe og bein. Men nå har jeg lyst å utfordre meg selv til å fokusere mer på mage! Selv om det er ….. AUUUU så vondt! Men det er gøy å ha sånne små utfordringer til seg selv på veien.

Så for hver eneste kardioøkt jeg gjør, skal jeg nå (idag!) ta 6-10 forskjellige mageøvelser, med så mange repetisjoner jeg klarer. Og om jeg klarer å holde dette – så kan det jo være jeg etterhvert kan dele et “mageprogram” med dere. Det finnes jo så utrolig mange øvelser når det kommer til mage.

Ett annet tips! Jeg har begynt å dele opp kardioøktene mine, for det blir jo kjedelig å gjøre trappemaskinen hele tiden. Nå tar jeg 20-30 minutter på trappemaskinen kombinert med 20-30 minutters gåing på tredemølle, med 15 i stigning! Det etter tips fra en av dere, så tusen takk! Koser meg med de øktene!

MEN, over til videoen jeg nå skal dele med dere. Som et bonusdryss på at man har gjennomføringsevne til å komme seg på trening, så er det jo ingenting som er så digg som treningstøy on fleek! Det motiverer meg! Og jeg har klikket hjem noen ordentlige favoritter som jeg nesten ikke klarer å vente med å bruke!

Enjoy! ♥

Tights NikeKort genser CraftSinglet – Genser Aim’n Sports bh Nike – Jakke Svea – Treningsbag Nike

Playlisten min finner dere her – GOD HELG!

16 kommentarer
    1. Blir så glad av å se disse videoene dine
      Fortsatt nyskjerrig på hva du skal gjøre med den svarte veggen, hadde du ikke et prosjekt for den?
      God trim og god helg i solen ☀️ Klem

      1. Så hyggelig 🙂 Du – jeg er litt sånn … Vet ikke 😀 Enda. Ombestemmer meg hele tiden. Tiden vil vise <3 Hihi! Gooood helg! Klem

    2. Takk for inspirasjonen!! Kule klær og kul jente. Hvilken str har du i singleten? Den må jeg nok ha. Og litt til kanskje… God helg.

    3. Hei.
      Fin og inspirerende video. Masse fint treningstøy. Det motiverer meg også Superfin jakke
      Jeg skal også gå Skarverennet. Sikker på at du klarer det med glans. Jeg skal gå for 18 gang. Skal gå fra Finse. Det er den fineste turen. Hvor skal du gå fra? Er d første gang?
      D blir en flott opplevelse. Lykke til og god tur
      Hilsen Monica

      1. Hei, tusen takk Monica 🙂 18 gang ja?? Så gøy! Hvor lang tid bruker du? Spør av nyskjerrighet, lurer på hvor lang tid vi kommer til å bruke. Første gang jeg skal gå ja 🙂 Spennende! Vi går fra Finse ja 🙂 Gleder meg, god tur du og <3

        1. Hei igjen Lene Vi tar d som en tur. Vi har brukt alt fra 5-8 timer. Vi stesser ikke. Vi stopper under veis. Er d fint vær pleier vi sitte på jegertoppen/fugleberget. Et populært samlingssted ca 9 km før mål. Planen i år er ca 6 timer. Vi vil ha med oss festen i målområdet også. Vi skal ha et tog fra Geilo 0715. Da tenker jeg vi er klare for start ca 0830. Når drar dere inn mot Finse? Heier på deg om jeg ser deg i løypa – om d er OK… Klem Monica

      1. Hehe – jaaaaaa kanskje det 🙂 <3 Det pleier å komme automatisk når jeg har noe å dele 😀 Hihi <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg