Min tannbleking

OBS OBS! Rabattkoden er lagt inn nå, og den er : leneo100 (altså lene o(som i orvik100) ikke NULL100. Flere av dere har spurt meg hvordan jeg har så hvite tenner. Første bud, god tannhygiene, ingen kaffe eller røyk. Men så er jeg jo litt jålete- så jeg opprettholder også hvitfargen ved å bleke de. Jeg har alltid liggende tannblekingskinner og whitening gel. Og produktet jeg bruker er Swiss Whitening. Det har jeg brukt over et år nå, og er kjempefornøyd med det, så dette er et produkt jeg kan gå god for. Det anbefales jo helst og gjøre dette hos tannlege, men dette produktet er faktisk utviklet av tannleger- så derfor føler jeg meg trygg på å bruke det. Viktig og huske på før en tannbleking : Det anbefales å ta et tannlegebesøk før behandling. Dette for å være sikker på at man ikke har hull, svake tenner, eller dårlig tannkjøtt. En sånn pakke inneholder : 10 ml whitening gel, to blekeskinner og en boks for å oppbevare skinnene. Dette gjør du før du begynner behandlingen : Kok opp vann, og hell det i en skål/bolle. Legg først den ene blekeskinnen i vannet, la den ligge litt til du ser den blir myk. Ta den opp (uten å brenne deg) og sett den over tennene i overkjeven, da vil den forme seg etter tannavtrykket ditt. Gjør det samme med blekeskinnen for tennene nede. Rett før behandlingen : Puss tennene, gå over med tannpirker eller tanntråd for og rengjøre alle kriker og kroker. Ha whitening gel i begge skinner, og dermed er du good to go. Jeg har faktisk ikke opplevd ising med denne tannblekingen, heldigvis. Man må bare ikke ta for mye og for ofte. Det som anbefales er 30-60 minutter daglig over 1-2 uker til man har oppnådd ønsket resultat. Jeg pleier ikke ha skinnene på mer enn 30 minutter, det synes jeg holder til mine tenner ihvertfall, men det kan dere jo se litt selv. Denne pakken skal holde til 36 behandlinger. Tilbud til dere : Swiss whitening koster orginalt 1495,- men er nedsatt nå til 595,- i tillegg får jeg gi ut en rabattkode til dere hvor dere får 100,- i avslag på prisen- så dere får dette kitet til 495,- i tillegg er det fri frakt! Kitet finner dere her. RABATTKODE ER : leneo100 S M I L E Annonse    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg