Min søndag

Hei fine lesere ! Håper dere har hatt en fin helg. Min helg har vært veldig fin, med besøk, gode måltider og kos. Idag har jeg derimot stresset hele dagen, så i skrivende stund tar jeg meg et aldri så lite pust i bakken. Sitter i leiligheten min på Tjuvholmen, den er nesten helt tom – i tillegg til og ha hatt en svært suksessfull pop-up shop, har jeg pakket ned hele leiligheten – så jenta er ganske så sliten nå. Gard, Kari og lille Pocovenn er i leiligheten på Aker Brygge, og pappa nærmer seg Oslo med stormskritt – gleder meg sånn til han kommer! Så ikveld skal vi fire kose oss en siste kveld her i leiligheten med god mat. Flytter ut rundt klokken tolv imorgen, da er to år med Tjuvholmen over. Heldigvis flytter jeg bare to minutter å gå unna da, hihi. Så skal vel ikke klage. Her er litt bilder fra pop-upen idag. Tusen takk til alle som kom, så hyggelig og ha dere her! Perfekt vær til og ha utsalg på takterrasen, love it!! Og jeg er sååå glad, siden jeg fikk solgt nesten alt – og mye mer enn jeg hadde forventet! Mer plass i garderoben i den nye leiligheten, hurra! Pop-up shop teamet! Linn, Kaja og meg. Hele antrekket idag er fra Zara ♥ Fikk desverrre ikke tatt et eneste bilde mens det stod på for fullt, rett og slett fordi jeg ikke fikk tid. Men det var så koselig at så mange av dere møtte opp. Sequritas kom opp rett før vi begynte og lurte på hva i alle dager som foregikk utenfor inngangsdøren nede, hih. Så det var utrolig morsomt at dere tok turen jenter ♥ Nå skal jeg fortsette – og ikke minst snart begynne på maten til de andre. Gleder meg sånn til pappa kommer altså! GODKLEM

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg