Min sommer så langt

Tenk at vi er midt i Juli allerede, tiden flyr avgårde så alt for fort! Vil ha sommer for alltid, jo. De siste årene har jeg desverre hengt meg alt for mye opp i været. Jeg er så vær-gal! Og jeg må si at jeg er litt skuffet over den norske sommeren i år. Idag er det 16 juli, og vi har overskyet og 13 grader, BRR! Jeg kan nesten telle på to hender hvor mange skikkelige sommerdager vi har hatt hittil . . Jeg ønsker meg skikkelig sommer, slik jeg kan gjøre enda flere morsomme sommerting! Morsomme sommerting i deilig sommervarme. Jeg bytter gledelig ut 13 grader og overskyet med 25 grader og sol! Slik jeg kan gjøre sommerting som å bare sitte ute, sole meg, spise is, jordbær, grille, gå på stranden, gå tur i solnedgang, dra på piknik i parken, ha sommerfest med venner, spise reke og loff på terrassen, dra på festivaler uten å fryse ihjel, dra på hyttetur, dra på båttur, sitte på café ute i deilig sommervarme! Åh, komme da sommerNorge! Skulle ønske jeg kunne skru av den sol/sommergale hjernen min å bare slappe av med været en liten stund, hehe .. Man lever jo uansett! Og det er jo mye gøy man kan gjøre selv om solen ikke står på himmelen . . Ja, det er det faktisk ! Men jeg skal jo ikke klage, for jeg har jo hatt en fantastisk sommer hittil, selv om været har vært dårlig. Men det må jo være lov å ønske seg godt norsk sommervær fordi? Her er litt av min sommer så langt i år . . 1. Jeg har laget sushi for første gang! 2. Jeg har hatt besøk av min gode veninne Charlotte i Oslo. 3. Jeg har hatt photoshoot med Julie & Malene i Botanisk Hage. 4. Jeg har hengt sammen med de coole kollegaene mine fra miinto. 5. Jeg har vært dommer på Moastjerner. 6. Jeg har vært mange ganger hjemme i Ålesund, og nytt deilige frokoster sammen med min kjære. 6. Jeg har vært i Bulgaria sammen med Mamma og Andreas. (Og DER hadde vi SOL der, hihihi) 7. Jeg har hatt besøk av bestis Helen i Oslo. Her sammen med bestis Malene og mange andre morsomme folk! 8. Jeg har hatt besøk av verdens beste! 9. Jeg har vært på Rihannakonsert på Kollenfestivalen. 10. Jeg har vært på Hytta i Bodø sammen med min elskverdige familie. 11. Jeg har vært sammen med kjæresten og gode venner i Ålesund. 12. Jeg har jobbet på Ålesund Båtfestival.  13. Jeg har vært hjemme på Midsund- og Midsundfestival sammen med mine kjære veninner. Så ja, jeg skal absolutt IKKE klage. Føler meg så heldig som har så mange fine mennesker i livet mitt, kjæresten, familien, alle veninnene .. Det er DE som gjør at dagene blir perfekte, uansett vær. Gleder meg til å fylle resten av sommeren med andre morsomme ting, så får solen bare gjemme seg visst det er det den vil, kniis! Hva har dere gjort hittil i sommer?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg