Min nye skjenk

♥ Vel hjemme fra Sthlm etter et fantastisk døgn med fantastiske damer, altså wow som vi har kost oss. Mer om dette senere i uken! Må jo dele litt antrekk og  tips og litt sånn da. Jeg elsker virkelig Sthlm og med én gang jeg kommer dit, så kjenner jeg at jeg har lyst å flytte dit! Hehe, jeg er faktisk litt der om dagen at jeg har leker med tanken om å prøve noe helt nytt i livet. Ikke akkurat nå altså, men på sikt. Jeg har alltid beundret de som flytter til utlandet, jeg er jo en veldig “Norge-kjær” (kan jeg si det?!) jente.. Og ikke minst så venner og familie alt for meg- men å flytte et sted for en liten periode bare for å gjøre det! Hvorfor ikke?! Ja ja – man får drømme litt … Så får man se hva den spennende fremtiden bringer! Om man ikke skulle trives med valget man evt tar – vel, da er det bare og gjøre eén ting. Flytte hjem igjen!

Over til det innlegget egentlig skulle handle om. Jeg vil så gjerne dele min nye skjenk med dere! Jeg og Maria siklet på den for lenge siden- og når jeg fant ut (etter og ha bodd meg selv litt inn her hjemme) at jeg ville ha en skjenk på den tomme veggen på kjøkkenet- var jeg ikke i tvil om hvilken. He was the one! Skjenken altså. Enda mer riktig ble “han” da han var nedsatt med 5000,- også (og det er den fortsatt ser jeg, huhu!)

Den passer rett og slett ganske så perfekt med resten av kjøkkenet, speilet og glassveggen. (Det skal mer på veggene, altså)

I denne har jeg både glass og fat, så litt ekstra plass til andre ting i skuffene på kjøkkenet nå! Jeg skulle egentlig kjøpe en annen type skjenk å ha til stuen, men fant ut at det egentlig ikke var noe jeg trengte- men jeg trengte det til kjøkkenet. Enkelt og greit!

Jeg elsker glassene og fatene mine nå- og snart skal jeg utvide med noen svarte vinglass (som Espen har tipset meg om) og svarte kaffekopper, noen som vet hvor de selger det? Typ svarte, matte og edgye som fatene? Rødvinsglassene er fra Holmegaard, og resten fra Eva Solo. Krystallglassene lurer jeg på om er fra Åhléns når det fortsatt var oppe og gitt, er så fint med sånne krystallglass. Hei! De må jo få stå litt på bar-tralla mi og etterhvert.

Må se til og få fylt opp skapet litt mer også etterhvert ser jeg. Knuser jo glass støtt og stadig. Kløna! Eller, oppvaskmaskinen hjelper også til innimellom.

Siste bilde nå, den er så fin! Elsker glassdøren.

Jada, så sånn var  det med den saken. Denne kjøpte jeg hos Bolia, og her kan dere se den. Fikk den hjem på 3 uker, yey! Utålmodig vet dere, kan ikke vente så lenge nei! Hehe ..

Nå skal jeg snart i middag før det blir hjem og døse på sofaen. Og imorgen kommer verdens BESTE lillesøster Oda, herlighet som jeg gleder meg! Hun skal på Kygo med en venninne i morgen men resten av helgen er satt av til meg! Kose oss skal vi!

12 kommentarer
    1. Nicolas Vahé sitt Nista-servise har mye lekkert i den sortfargen, pluss kjempeflotte pastatallerkner! Anbefales

      1. ÅÅÅÅ!!! JAAA, dette var midt i blinken Caroline, og det passer jo helt perfekt til det jeg har fra før 🙂 Tusen takk, nå vet jeg akkurat hva jeg skal bestille! Stor klem <3

    2. FOR en fantastisk sjenk! Helt perfekt, og virkelig nydelig i leiligheten din! Bare et lite tips, i tilfelle du ikke har tenkt på det selv: Svarte vinglass kan være veldig upraktiske å drikke av (gitt at du vil bruke de til vin). De tar bort mye av vinopplevelsen i og med at farge (gjerne fargen ut mot kanten av vinen), dråper, fylde mv overhodet ikke kommer til syne. Hilsen vin-nerd 🙂

      1. Hei! Fra en vin-nerd til en annen hihi, jeg tror ikke de er helt svarte, de er mer sånn sotet. Men ja, jeg skjønner absolutt hva du mener. Jeg får vurdere de når jeg kommer i butikken <3 🙂 Vinopplevelsen er så VIKTIG! Det må være i stort nok glaaaaass osv, ja du vet 😀 Jeg fant noen helt sinnsyke glass her om dagen, rødvinsglass. De skal jeg kjøpe, og dele med dere! Takk for at du synes skjenken er fin <3

    3. Et lite tips hvis du knuser mye glass: Hadeland har knuseerstatning på glassene sine – som betyr at hvis du knuser ett glass kan du ta med stetten til butikken dee su kjøpte glassene, og få ett nytt glass helt gratis. Spiller ingen rolle hvor mange du har knust, du får nye uansett!
      Dette har spart meg for mye penger 🙂
      Haha ingen reklame, bare veldig fornøyd kunde!

      Hilsen Cathrine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg