Min nye favorittserie

For en stund tilbake, laget jeg ett innlegg om forskjellige hårprodukter jeg skulle teste ut. Og i 2 uker har jeg brukt disse.


Styling treatment og hårkur og fra Sebastian. (Desverre så er det tomt for shampoo & balsam nå, men de får nok produktene snart inn igjen)

Det var besteveninnen min Malene som anbefalte serien til meg, hun er frisør og vet hva hun snakker om, hihi. Og jeg er SÅ fornøyd. Min absolutte favorittserie hittil. Bruker hårkuren hver gang jeg dusjer, den er så god. Lar den virka i ca 5 minutter. Og mens håret er håndkletørt, har jeg i styling treatment, jeg begynner nederst ved tuppene og jobber meg oppoer. Dette produktet beskytter håret mot varme og gjør det lettere og style det når det er tørt. Det jeg også har merket meg, er at jeg får mer volum av den, den er helt super! Håret blir mye luftigere..

Anbefaler dere denne på det sterkeste, passer ihvertfall meg og håret mitt perfekt <3

Og husk at dere får – 10 % avslag på kjøpet ved at dere skriver kode LENE.

Produktene er sponset av blivakker.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg