Min morgenrutine, som gir meg glattere hud

Annonse for Oslo Skin Lab


I en lengre periode har jeg –  som dere vet, brukt kollagenpulveret The Solution fra Oslo Skin Lab. Før jul dro jeg til Oslo Hudpleieklinikk for å ta en Skin Skanning på huden. Dette for teste hva kollagenet gjør med kvaliteten på huden min. Idag, nesten fire måneder senere var jeg tilbake for å ta den samme Skin Skanningen. Kollagenetpulveret The Solution er enkel og effektiv hudpleie innenfra, som forebygger aldring og reduserer linjer, rynker og cellulitter.

Og resultatet viste forbedring siden sist  –  det er så gøy å se at det fungerer! Jeg har fått glattere og jevnere hud, så gøy! Da blir jeg enda mer motivert til å fortsette, når jeg vet at det fungerer! Dette er et produkt helt uten smak som man blander enten i mat eller drikke. Jeg har blandet det i litt av hvert over en periode, men nå har jeg funnet ut at for å opprettholde rutinen hver eneste morgen – så er det beste for meg å blande det rett ut i morgenkaffen!

Her får dere en liten, koselig morgensnutt fra meg ♥

På første pakke med The Solution får dere 65% rabatt- og på de neste leveringene 30% rabatt. Det får dere ved å bruke denne linken. En sånn pakke inneholder nok collagen til 28 dager. Dere kan lese mer om studier utført på The Solution her.

Deilig å føle seg fresh! Ha en fredag, dere!

14 kommentarer
    1. Enig med Stine, men en ting jeg lurer på- hvordan styler du brynene dine? Har du PMU på de?
      Ha en herlig dag, klemmer fra meg som er hjemme i mammaperm med min skjønne lille 3 mnd gamle datter – og liker å ha bryn og vipper på stell 😉

      1. Hei, tok microblading for en stund siden, men nå sminker jeg de bare faktisk 🙂 Så koselig, herlig å være hjemme med de små, skjønner det er lettere når du har vipper og bryn på stell da <3 Kos deg og ha en fin uke videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg