Min hverdagssminke

Jeg har testet ut to nye produkter den siste uken nå, og blitt kjempe glade i de.

Produktene får du kjøpt hos coverbrands.no


Smashbox halo hydrating perfecting bronzer – har blitt min nye solpudder favoritt. Helt siden solpudderet mitt fra mac knuste, har jeg lett etter noe som er bedre, og til nå synes jeg dette er mye bedre. Det er ett mineral bronsing pudder, og når du trenger mer – skrur du bare på boksen, så kommer det litt og litt ut. Helt genialt. Og jeg trenger aldri og knuse solpudderet mitt igjen. Det skjer så alt for ofte. I tillegg, blir det hverken gult eller orange på huden min, og ser veldig naturlig ut i sollys. Det er heller ikke for mørkt.
Dette bruker jeg i pannen, på kinnbena og på haken.

Smashbox eye beam double-ended brightener –  har to ender. Merket “eye” og “brow”. Enden merket med eye, bruker jeg på våtkanten, og den gjør at øynene ser mer åpne og klarere ut. Har brukt mange forskjellige “hvite” kajaler på våtlinjen, men aldri en så god som denne.

Enden merket med brow, bruker jeg rett under øyenbrynet, og i øyekroken, for å få øynene til å se større ut. Jeg har også brukt den litt som kajal på øyelokket, også veldig fint og fresh synes jeg.

I tillegg sitter den veldig godt på.

Før                                                                             Etter

Produktanmeldelse i samarbeid med coverbrands.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg