Min hudpleierutine

Annonse i samarbeid med Dr.Ankerstjerne


♥ Dette vet jeg er et etterlengtet innlegg da mange av dere spør hvordan jeg tar vare på huden min. Jeg har prøvd forskjellige produkter opp igjennom, det viktigste for meg er å beskytte huden mot sol, gi den nok fuktighet og føle meg fresh med gode produkter. Siden i fjor høst har jeg brukt mitt nye norske favorittmerke Dr. Ankerstjerne. Jeg fikk det anbefalt av Gabrielle som var superfan og sa jeg måtte teste produktene – nå har vel så og si alle jentene i den gjengen vår produkter fra Dr. Ankerstjerne! De har fått seg noen fans der ♥

Det er mange fine produkter i serien, som jeg kan ta dere gjennom. Idag så tenkte jeg å fortelle litt om tre av de. “Wash the day off, Superfood multiporpose vitamin face gel, og Urban Protection SPF30 daycream.

Jeg har laget en liten videosnutt hvor jeg viser frem og snakker om produktene som dere kan se på ♥

Wash the day off er som jeg sa i videoen en cleanser som brukes som en sminkefjerner på kveldstid, jeg bruker den også alltid i dusjen. Det føles så deilig og fresht og rense huden med denne. Det er en gele-aktig cleanser som er kald, deilig og forfriskende.  Inneholder Aloe Vera også, derfor den føles så calming på huden. Denne er parfymefri.

Superfood multiporpose vitamin face gel er som sagt en skikkelig vitaminbombe for huden! Så deilig. Masse vitaminer i, som B3 (Niacinamid i 4% konsentrasjon,) B5, Vitamin A, E og C. Denne er den første jeg legger på før jeg gjør noe annet. Den + dagkrem før sminke, og den + nattkrem før sengen. Den er latterlig digg! Man kan også bruke Superfooden over sminken for å tilføre enda mer glød!

Urban Protection anti-pollution, anti-age, SPF30, UVB, UVA daycream. Jeg har ikke vært veldig flink til å bruke vanlig dagkrem med SPF i, men huden utsettes for stråling hele tiden, uansett vær, så hvorfor ikke bruke en to i én type  dagkrem som ikke bare gir fukt men som også beskytter huden. Dette er viktig uansett vær og klima, men ekstra nå om sommeren selvsagt ♥ This is a winner! Smidig og deilig å påføre er den også, og lukter fresht. Denne gir ikke kviser til tross for at den har høy solfaktor.

Jeg har fått lov å gi dere 20% på alle produkter fra Dr. Ankerstjerne. Koden er Lene20 og dere kan shoppe de freshe produktene her ♥ Koden varer ut juni!


Dr. Ankerstjerne er utviklet av to leger og her er det de selv skriver om produktene sine ;

Dr.Ankerstjerne revolusjonerer hudpleie ved å gjøre avansert hudpleie enkelt å bruke. Overlegen effekt dokumentert i kliniske studier, innovativ vitenskap kombinert med naturlige ingredienser er nøkkelordene bak serien. Produktene er utviklet med fokus på å styrke hudens egne forsvarsmekanismer, redusere hudens aldringstegn, og forebygge skader som følge av luftforurensning og UV stråler. 

15 kommentarer
    1. Uff, bloggen er jo omtrent kun reklame og annonser. Uinspirerende, har hengt med i håp om at det skulle bli bedre, men nok er nok….

      1. Ja – tar fullt ansvar her Elisa, men nå er jeg tilbake <3 Håper du vil gi meg en sjangse til <3

    2. Hei Lene. Jeg har vært fan av bloggen din lenge, da du har inspirert meg på flere måter. Har gledet meg mye til å følge reisen din i NY, men må helt ærlig si at jeg er litt skuffet. Av de siste 7 innleggene dine, er 5 ren reklame/annonse. Jeg savner mer fra selve turen, mer bilder av byen du faktisk befinner deg i og har snakket så mye om de siste ukene før avreise. Jeg skjønner at du må tjene penger altså, men nå synes jeg det ikke lengre er så inspirerende å titte innom her. Håper jeg ikke kommer frem som en suring, for det er jeg ikke. Bare savner at du faktisk oppdaterer mer hverdagslig, og ikke bare reklame. Ellers håper jeg virkelig du har det fint på tur! Klem

      1. Hei fine deg! Tusen takk for tilbakemelding, jeg tar full kritikk her og du har helt rett. Det har vært elendig! Men nå er det full fart på vei tilbake, så jeg håper at du finner gleden i å klikke deg inn igjen her Charlotte <3 <3 Jeg skal vise deg <3 Hihi! Stor klem!

    3. Fy søren så mange annonser det har vært i det siste 🙁 Skjønner at du skal ha noe å leve av, men da skulle jeg ønske det var litt hyppigere oppdateringer om andre ting også – at det ikke bare er annonser du titter innom her for. Du har jo nettopp flyttet til NY – der må det jo skje masse? Skulle ønske du delte litt mer av det 🙂

      1. JAA <3 Jeg vet! Jeg skal dele masse nå! LOVER <3 Håper du vil klikke deg inn her litt til Oda 🙂 God helg!

      1. Hmm, så negativ tone? Skjønner ikke helt vitsen med det. For det første så er det vel ikke annet enn fantastisk at man har besøk av vennene sine? For det andre så har jeg eget firma og gjør det samme som jeg har gjort hjemme i Norge i 9 år 🙂

    4. Bruker du fortsatt den beauty blur for glow under sminken? Eller selvbruning eller hva bruker du, du har en så fantastisk glød! Evt. Hvilken bb krem eller foundation? Prøver å unngå foundation for å la huden puste men hva anbefaler du?

      1. Hei! YES – jeg bruker Beauty Blur! <3 Jeg bruker nesten ikke foundation, synes at huden skal få puste mest mulig 🙂

        1. Vært kjekt med en sminke video eller bilde av produktene! Har lyst å prøvde den beauty blur og hvilken produkter du bruker etterpå

    5. Så mange negative kommentarer her, blir nesten lei meg! Unødvendig og syns du skal få kose deg på “ferie” med god samvittighet! Anyway, har du prøvd Elixir sine produkter? Vil du si at disse er bedre? 🙂 Og kan du lage en sminkevideo snart, du har så flott hud og glow <3

      1. Takk Tina <3 Det betyr mye! <3 Jeg har faktisk ikke prøvd de produktene – så jeg vet ikke <3 Ja, det kan jeg få til! Hvilken type look tenker du på? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg