Min første trening!

Pust, pes, puh . . Hehe, neida. Joda, det var sånn tidligere idag! Men fy så gøy! Selv om det er hardt, så er det gøy etterpå. Deilig følelse. Og Maren er virkelig bare helt fantastisk! For en motivator, og så flink til å gi skryt. Da klarer man å gi ekstra mye. Gleder meg allerede til neste trening som er på tirsdag. V begynner ganske forsiktig med to treninger i uken, så øker vi når jeg er klar for det. Og det er jo helt knall. Idag fikk jeg virkelig kjørt meg på tredemølla. Jeg trodde faktisk min siste time var kommet en stund der . . (Bank i bordet) Maren sier det er mye mer effektivt med intervaller, så jeg sprang 30 sekunder, pause 30 sekunder , ti repetisjoner. Jeg var ganske tøff etter de første 30 sekundene, og la ut t il Maren om at jajaja, dette var jo INGEN stress. Hun bare : Jaja, du får bare vente til slutten. Og det var på runde nr 4 at jeg virkelig trodde jeg skulle stryke med. Haha, huff! Men herlig etterpå da. Ellers har vi gjort sirkeltrening med 6 forskjellige øvelser for hele kroppen. KNALL! Flinke Maren, så glad jeg har henne som PT. Deilig med nye treningsklær også . . Tskjorte fra Anton Sport // Sko Reebook // Treningstights G-Sport Bagen er fra SATS! Litt bilder fra dagens økt! (Og slapp av, dere skal få slippe det fra hver eneste gang jeg trener altså . . Hihi) Altså, denne kassen der……. Det er min største fiende akkurat nå. Fy så tungt.. Men den skal søren meg bekjempes! Er ikke Maren bare den søteste?! Ha en deilig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg