Min første singelsommer!

God søndag fra sengen ♥ Koser meg så mye om dagen. Nå sløver  jeg bare med kaffe og deilig musikk fra høytaleren, sommerluften kommer inn på soverommet og solen skinner utenfor, så fin start på dagen! Snart skal jeg møte Mariaskatten min for Acai bowl (med mandelsmør, try it!) og kaffe på Juicery.

I år har jeg min første singel-sommer, hvor feriene planlegges med venner i stedet for med kjæreste! Helt siden jeg var 17 år har jeg alltid hatt kjæreste, og feriene har vært en kombinasjon av kjæresteturer, venninne/venneturer og familiehygge. Tanken har streifet meg om at jeg kanskje synes det er litt rart og ikke “ha noen” denne sommeren, men nei- vet dere hva… Det føles helt fantastisk! Jeg er så priviligert med så mange fantastiske mennesker i livet mitt, og har herlige sommerplaner hele sommeren. Føler meg veldig heldig! Så er det en magisk følelse og kun ha seg selv å ta hensyn til,være fri og gjøre hva man vil. Her er mine sommerplaner i år!

Slottsfjell 
– drar avgårde med en nydelig gjeng fra torsdag av. Her skal vi feire bursdag, kose oss med middager, brunsjer, og (forhåpentligvis) nyte solen. Elsker Tønsberg og det er jo bare helt magisk der under Slottsfjellfestivalen.

Marbella 
– denne turen har vi gledet oss til latterlig lenge! Jeg drar med 7 andre jenter og skal være der fra 19-23 juli. Det er masse kjentfolk som skal nedover på samme tidspunkt, så dette kommer til å bli magisk! Vi har leid oss hus, og her skal vi kickstarte ferien med poolparty når vi kommer ned på onsdag. Jeg har bestilt en gigantisk rosa flamingo, og en hvit svane til poolen på amazon, de har så mye kult! Ellers har vi allerede booket alle middager, beachclubs etc, og det er litt deilig når man er så mange, har man liksom planen klar fra begynnelsen av ♥



Supersmart å leie hus når man er så mange, er jo mye gøyere å bo sammen enn “hver for seg” på hotell! Så er det jo ikke så dyrt heller når man er så mange. Dette blir så kos! Her skal vi ligge og “dorge” på ei litta flamingo, hehe. Villa Baeza heter huset, og finn-koden er denne : 100115820

Barcelona
– min bestis Helen fyller 30 år i august, og siden både jeg og Malene tidligere i år fylte 30, er dette vår gave til oss selv! Vi drar til Barcelona på jentetur 23-27 august, og det blir helt magisk! Kan jo ikke bli feil med fantastiske Barca og disse to jentene der, hurra!

Ellers skal jeg hjem til Midsund en tur til familien, prøver å organisere det sånn at alle kan være hjemme samtidig. Jeg har jo søsken både i Bodø, Trondheim, i Fræna og på Midsund, viktig at alle samles på samme tidspunkt ♥ Om under en måned tar jeg jo over leiligheten også, så da må jeg også ha kontroll på det prosjektet. Og ellers er jeg veldig spontan og klar for all morro! Singel-sommer er ikke så gærnt likevel, hihi!

Hva er deres sommerplaner jenter? ♥ Skal dere noe gøy?

29 kommentarer
    1. Høres helt fantastisk ut 🙂 Har dere leid hus i Marbella eller i Puerto Banus? Kos deg masse i sommer!

    2. Hei! Kan du lage ett innlegg om hva man bør kjøpe av klær til høsten? Det er jo sommer fremdeles, men når høsten nærmer seg tenker jeg 🙂 kos deg videre i sommer! Og oppdater Snapchat ofte da, elsker å følge deg der også!! Stor klem 🙂

      1. Hei <3 Så kos du liker å følge med meg <3 Uff vet du, jeg er så lite i høstmodus nå at jeg ikke aner hva jeg kommer til å gå for enda, hehe :-* Men lover det kommer når jeg føler meg klar for det, woop!

    3. Så bra du klarer å kose deg og se det positive med singellivet!
      Jeg sliter litt med å finne roen som singel.. Det ble slutt med kjæresten i februar, og etter det har jeg “holdt på” med forskjellige gutter hele tiden. Jeg er virkelig en kjærestejente og tenker på gutter og vurderer potensielle kjærester hele tiden. Det begynner å bli skikkelig slitsomt. Vil egentlig bare slappe av og nyte livet med venninner, sånn som det ser ut til at du klarer kjempebra. Den rette dukker opp når det er riktig, men jeg føler at jeg møter den rette hver gang jeg snakker med en kjekk og sjarmerende gutt, og da blir jeg dratt rett inn i det igjen..
      Haha, nå skrev jeg en hel novelle, men det er vanskelig dette her med gutter altså.

      1. Hehehehe, men det er jo gjerne sånn singellivet er da 🙂 Guttene kommer og går inn og ut av livet ditt- er ikke det bare litt gøy da? Man må jo ha den perioden også. Men ja, det er jo slitsomt det også i lengden, hehehe.. Da gjelder det bare å holde de litt på avstand slik at du også får nok tid til å være deg selv og prioritere de tingene DU ønsker <3 Vil ikke si du ikke kan kose deg fordi :-* SUSS og enjooooy <3

    4. Noen tips på hvor man skal søke/bestille slike sommerhus som dere har gjort? Kjempe smart når man reiser flere

    5. Skal også til barcelona!’

      Har du noen tips? Eller noen nye ting du skal gjøre nå når du skal dit?

    6. Herlige planer! <3 Jeg begynte på ferie denne helgen, sååå deilig. Håper det blir mye sol og somme stemning her i Bergen. Mine planer er å bruker masse tid på kjæreste, familie og venner. Drar hjem neste helg på festival, så blir det flytting og hyttetur, Før vi drar til Marbella i August. Vi også har leid leilighet, gleda meg myeee! Jeg har aldri vært der før så kom gjerne med tips i ettertid når du er hjemme for hva en må gjøre å se når en først er der. Vi skal være der i hele to uker. Can´t wait 🙂 Denne sommeren skal bli magisk. Håper din sommer blir like bra. Det er høres i hvert fall slik ut. <3
      Ha en nydelig søndag videre, fine Lenemor

      1. Åh så herlig Lisa! Jeg skal passe på å lage innlegg når jeg kommer hjem, for vi skal MYE gøy <3 🙂 Kos deg masse med kjærleiken, familie og venner <3

    7. Kan ikke du væææære så snill å skrive litt om hvordan du kombinerer en sunn livsstil med mye festligheter og sosialt? Jeg skulle likt å klare å kombinere all trening med å feste (omtrent) hver helg, uten at det hadde noen innvirkning på fremgangen på trening 😀

      1. Hei, det handler om å finne balansen tenker jeg. Jeg fester og er kjempe sosial, og er veldig heldig som ikke blir dårlig dagen derpå. Da er jeg flink og komme meg opp tidlig og gjør ting som gjør at jeg føler jeg får tilbake den sunne balansen. Kos dagen før, trening, sunn mat, vann og pleie dagen etter. Ligger liksom ikke på latsiden noen gang og det er nok viktig om festingen ikke skal gå utover fremgangen på trening. Droppe usunn mat som nattmat etter byen feks,er jo et lite tiltak hiih <3 Klem

    8. Har du noen håndverkere du vil andbefale videre? Trenger bl annet noen til å sette opp gipsplater og sparkle. Og male.
      Ha en herlig mandag!
      Klem Anette

      1. Hei! Du, jeg må teste de selv og se 🙂 Tør ikke love noe videre før jeg vet jeg er fornøyd, hihi! 🙂 Men det finnes jo utrolig mange proffe og flinke folk <3

      1. Lene har svart på dette mange ganger. Hun forteller når hun er klar for det. Syntes lesere må vise forståelse for at dette er et sårt tema.

    9. Hei Lene! Kan du lage en slags guide/tips til hvordan du finner gode restauranter osv når du er ute å reiser? Synes jeg ofte ender opp med dårlig/middels gode matopplevelser når jeg er på ferie, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Bruker du tripadvisor eller noe annet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg