Min første dag i ny jobb.

Dere, jeg er så GLAD!! Jeg har hatt en fantastisk dag på den nye jobben, får lyst til å hyle av glede! Jeg trives allerede supergodt, og vet at dette er midt i blinken for meg. Idag har vi gått igjennom forskjellige ting, hatt møter med kunder og jeg har handlet inn litt ting til min nye pult. Og allerede om to uker skal vi begynne å filme den nye programserien! JIPPI, dette er så utrolig spennende. Jeg vil tilbake på jobb, NÅ! Klarer knapt å vente til morgendagen. De neste dagene skal jeg sette meg inn i alt som har med data og gjøre, og det å virkelig lære meg å selge – så jeg ser virkelig frem til det. Elsker nye utfordringer. Her er pulten min, og her skal jeg tilbringe en del tid – kose meg skal jeg. Egen dokument mappe har jeg fått meg, og i de sorte skal jeg arkivere alle kundene mine – spennende å være buisnesswoman! Jee. Jeg har ikke fått kommet meg helt i orden enda da, må få kjøpt inn litt planter og diverse – få opp litt bilder og gjøre det litt hjemmekoselig, hehe.. Her kommer jeg til å stortrives fremover. Todays wearing.. Shorts Top Shop / Tshirt Primark / Smykke Dorothy Perkins / Sko Roots / Veske Biano / Briller BIK BOK (gamle) Min kjære søte salgssjef Lene, prøver så godt hun kan å få meg til å like kaffe. Men, jeg klarer det bare ikke. Synes det er helt forferdelig! Har ikke blitt så voksen enda, som jeg pleier og si. Men idag overtalte hun meg til å prøve en “frappe” eller frappochino, som består av knuste isbiter, vaniljeis og kaffe (tror jeg,) og det var faktisk litt godt. Selv om jeg brukte en times tid på å få den i meg. Men, jeg skal nok lære meg å drikke det etterhvert. Om ett par år, kanskje..  Men, som sagt frappen var jo igrunn litt god da.. Nå skal jeg bruke resten av ettermiddagen til å ha bloggkontortid. Det trengs etter 4 dager i London. Hoper seg opp både her og der. Så kanskje jeg endelig skal få kåret vinnerene av konkurransen jeg hadde forrige uke. Det er på høy tid nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg