Min favoritt kjole

Hei dere, og god mandag! ♥ Jeg har vært våken siden 06 i dag – sitter og jobber med en stor presentasjon som jeg skal ha senere i dag, en presentasjon som er så viktig for meg at jeg allerede kjenner at skuldrene sitter “opp under ørene” .. Men super super spennende! Blir enda bedre å ta ferie etter at den er overstått. Wish me luck?! Hehe..

Helgen i helgen har vært veldig fin, jeg var på VG-lista på fredag, lørdag var det duket for verdens beste Noah sin 4 års dag. I går var det full fart og popup-shop! Tusen takk til alle som kom, wow!! For en dag! Det ble en 8 timers dag med bæring, organisering, salg og sammen-pakking. Hadde det ikke vært for Henriette og Renate tror jeg at jeg hadde stått i bakgården der enda for å si det sånn. Er så gull med gode venninner som stiller opp ♥

Jeg ville bare innom for å vise dere veeerdens søteste kjole! Dette er min favoritt i garderoben hittil i sommer. Jeg så den helt tilfeldig på en jente jeg følger fra London – og falt helt pladask for den.

Den er fra Nala.se

Hvit, store armer, store knapper – den er bare så spennende synes jeg. Skjer så mye, men samtidig så er den så klassisk og “clean” .. Denne kan pyntes opp, og tones ned. Spørs helt hva man har til. Til VG-lista valgte jeg svarte boots og svart skinnjakke for å rocke den litt!

Nå må jeg back to work! Hodet har fullt fokus på noe helt annet i dag. In my zone! Ønsker dere en nydelig ukestart!

6 kommentarer
    1. Helt utrolig nydelig kjole, men du kler jo alt da..! Ha en flott dag og masse lykke til med den spennende presentasjonen 🙂

    2. Lykke til! 🙂 Tok det lang tid med levering av kjolen? Bestillte den i går og kan nesten ikke vente!

    3. Så fin kjole! Fikk så lyst til å kjøpe den, men så var det nesten ikke strl igjen:/
      Er kjolen normal i strl?

      1. Hei, neii er det sant 🙁 Ja den er egentlig det … Krysser fingrene for at den kommer inn igjen da <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg