Min fantastiske glassvegg

ANNONSE

Hei dere, da var mandagen her igjen! Hver mandag gir en ny start – og idag har jeg bestemt meg for og endelig komme meg på trening igjen.  Hatt en ganske lang pause, men det har vært deilig! Man skal jo trene fordi man vil og ikke fordi man føler at man må.

Yes – som overskriften tilsier.. Nå er det endelig på tide å vise dere den fantastiske glassveggen, som jeg har drømt om siden jeg kjøpte leiligheten i sommer.

Jeg sier bare WOW! Jeg er så fornøyd, det gir rommet en helt egen personlighet. Jeg får en følelse av New York, men bare på Frogner, hehe.. Den deler opp rommet, men likevel føles det større her inne. Atmosfæren ble noe helt annet når den kom opp. En stund var jeg litt usikker på om jeg hadde gjort riktig valg, jeg var redd for at det skulle føles “kvelende” og at det skulle se trangt ut – heldigvis så ble jeg så utrolig positivt overrasket når den kom opp. Det ble jo bare enda bedre! Det beste valget jeg har tatt for leiligheten min. Elsker den, virkelig!

Jeg valgte skyvedører på min vegg, fordi jeg føler er er plassbesparende –  og det føles mer minimalistisk, noe jeg synes passer perfekt til kjøkkenet,og speilet. Helheten ble liksom akkurat sånn jeg hadde sett for meg. Enkelt, minimalistisk og industrielt. I samarbeid med Elvebyen Eiendom, har jeg fått tegnet opp døren helt etter eget ønske. De leverer skreddersydd og akkurat sånn du vil ha det. Så er de superhyggelige og profesjonelle i tillegg- og det gjør det jo bare enda bedre! Mange som har lurt på hvor veggen er fra, så nå vet dere.

Det blir jo noe helt annet på bilder enn i virkeligheten. Det ser plutselig mindre ut på bilder.. Veggen er 5 meter bred og over 3 meter høy,så den er svær! Gleder meg derfor veldig til å starte å lage en housetour til dere slik dere får et mer “ekte” inntrykk – men først, skal jeg gjøre noe spennende med veggen i stua! Den må bli litt mer alive. Og da kommer det også flere bilder av glassveggen andre veien ♥

Liker dere den?!

85 kommentarer
    1. Wow blir forelsket i den leiligheten din altså
      Du har så god smak! Hvor er bordene i stua fra?

      Har selv investert i samme runde speil og er super happy!

    2. For det første.. Lykke til med støvtørkingen/glassvaskingen.. 😛 For det andre: dette ble veldg kult.. For det tredje.. herreguuuud så stygg sofaen og lenestolen din er!!! er de sponset?? det MÅ de være..

      1. Og denne kommentaren ga deg hva? Merkelig å skrive slik om andres smak og være forutinntatt på at det e sponset fordi du ikke likte de. Ikke rart det er krig i verden når folk skal skrive slikt til ande. Hun er nå ganske klar på at det er døren som er sponset og hvem samarbeidet er med. Hold deg for god for å skrive slikt.

      2. Hei Maria;
        for det første : det er 0 problem å “tørke støv” / vaske en glassvegg.Om man bruker
        microfiberkluter, ( beregnet på speil/ glass.) 1 lett fuktet med vann (uten såpe) og 1 tørr til å tørke over med etterpå) så er det veldig enkelt.
        …og for det tredje : smak er en individuell greie, vi er alle forskjellige og ofte er det lurt å si hyggelige ting til folk og holde egne sure/bitre/ dumme kommentarer for seg selv.Har du ikke noe hyggelig å si – så la være å si noe 😉

    3. Lekkert! Har du et lite kjøleskap? Nok “hylle/skuffe”-plass på kjøkkenet? Gleder meg til å se detlajerte bilder fra kjøkkene.

    4. Herreguuuud for en leilighet!! veggen gjorde alt selv om jeg ikke trodde det kunne bli noe finere 🙂 flink er du!!

    5. Altså, blir jo sittende å måpe, haha! Tror du har den fineste leiligheten jeg vet om. Du setter til live slik jeg selv vil ha det.. Virkelig, virkelig flink er du! <3 <3 <3

    6. Sååå lekkert! Du har virkelig god smak
      Jeg synes at du bør senke Gubipendelen over spiseplassen for å skape en lunere atmosfære rundt bordet. Ser at den også henger litt bortenfor de to andre lampene så jeg tror at det hadde blitt veldig fint:-)) Lykke til videre med innredningen! Spennende å følge med

      1. Tusen takk Christin, ja jeg vet at de gjør det .. 🙂 Jeg tror ikke jeg kommer til å senke den da jeg hater at ting ikke er i linje 😀 🙂 Klem

        1. Enig i at den burde senkes! Tror det hadde blitt utrolig stilig 🙂 Det er jo bare å heve den igjen om du synest det blir rotete at det ikke henger i linje! Men tror det hadde blitt en kul brytning!

    7. Har lest bloggen din en stund nå og må si at dette er en av de fineste leilighetene du har bodd i så langt:)
      Liker stilen og interiøret, dette gir meg inspirasjon.

    8. Må bare si woooow!!! Utrolig utrolig stilig, hva du finner på, blir imponert hver gang 🙂 gleder meg til house Tour, når tenker du at den kommer? 🙂

      1. Hei, her har jeg bare brukt Lightroom. Ikke filter, bare gjort det lysere, kaldere og hvitere <3 <3 Stor klem til deg!

    9. Hei Lene!
      Du har det jo så fantastisk ryddig og ordentlig hos deg hele tiden, men det jeg lurer veldig på er HVOR har du all maten din? Hvor er kjøleskapet? Kan vi få se kjøleskap og matskap/skuffer? Haha vet at det sikkert er en lættis kommentar, men må bare

      1. Hehe veeeeel, det er ikke alltid så ryddig skal jeg love deg 😀 Kjøleskuffer har jeg. Holder i massevis for meg- jeg har ikke så mye dilldall, bare den maten jeg vet jeg spiser, så trenger ikke så mye plass 😀 <3 Men har matskuffer og 🙂 Dere skal få se alt det etterhvert! KLÆÆM <3

    10. Oh shit! Jeg hater at jeg la merke til at du har en av lampene i den takrosetten, mens de to andre henger rett i taket… kommer til å irritere meg, samt at den henger litt lengre bort fra de andre! Men samma det, ikke jeg som skal bo der! Men tenker du noe på det? Helt nydelig leilighet altså! Storslagent faktisk

      1. Hehe det er klart jeg tenker over det- men opprinnelig skulle jeg bare ha de to over øya (ikke over bordet) og når jeg da bestemte meg for å ha over bordet, var de andre allerede montert (derfor ble det sånn) og jeg har ikke orket og gjøre noe med det siden 😀 Så da får det være sånn en stund til hehe..

        Tusen takk <3

    11. Fantastisk fint!!! Hadde vært evig kult med et langt og bredt typ bilde av kate moss eller noe nedover veggen på kjøkkenet på andre siden av rommet fra vinduene:):) Hvis du skjønner litt hva jeg mener! Du er super flink, stå på

      1. Hei! Jeg skjønner veldig godt hva du mener – men jeg skal ha en superkul skjenk der! Den blir levert i morgen! En høy en 😀 <3

    12. Kjempestilig Lene!
      Man må tørre og du tørr! Det er det stor respekt av. Vi skal alle dø en dag uansett, det er slik jeg pleier å tenke i enkelte sammenhenger.
      Har faktisk ikke tenkt over at du ikke har vegghengte skap på kjøkkenet, er ikke det litt irriterende?
      Jeg trodde faktisk du hadde et hjørne på kjøkkenet ditt.

      1. Takk, haha – ja man må bare tørre. Nei, det er et valg jeg bevisst har gjort, alltid hatt vegghengte skap, gøy å gjøre noe nytt som ikke er “standard” 🙂

    13. Herregud for en forandring!! Måtte google hvordan leiligheten så ut når du kjøpte den, og forstår virkelig ikke hvordan du kunne se leiligheten slik den var i utgangspunktet (som jeg allerede syntes var klassisk og fin!) og visualisere deg frem til dette. Det har jo blitt en helt annen leilighet, og helt rå 😀 dyktig!

      1. 🙂 Takk Julie! Jeg jobber veldig ofte visuelt, jeg ser det for meg slik jeg vil ha det (og i hodet mitt er det “ferdig” fra prosessen begynner..) Hihi. Snill du er 🙂

    14. Hei lene! Jeg elsker leiligheten din, du har så fantastisk fin stil! 🙂 jeg bare lurte på om du kunne linke til speilet du har i stua? finner det ikke på nettet.

      1. Hei, tusen yakk <3 Jeg sitter på flyet og internettet her er superslow, men google Gubi speil bare, så finner du det helt sikkert! Tror det er 110cm i diameter 🙂

      2. Så utrolig kult du har fått det! 🙂

        Et tips hvis du er ute etter stort speil (søk på housedoctor walls mirror). Prisen er en smuuule hyggeligere enn Gubis:)

    15. Så fint det ble 🙂

      Vil sponsing si at du fikk det gratis ?
      Hvis ja., så heldig du er 🙂 sikkert mye penger spart 🙂

    16. Herlighet, æ flytte inn med en gang haha!
      Fineste æ har sett på lenge! Virkelig en gjennomført stil! Ser ut som at det e henta fra Slettvoll/Bolia sin hjemmeside!
      Ser frem til mer inspirasjon og videoa fra dæ fremover, du slutte jo aldri å imponere med innlegg og bilda flotte dæ!

    17. Hei, Lene! Legger merke til at du har færre farger i leiligheten enn du hadde i den forrige (minty breeze og warm blush). Vurderer selv å finne fram malekosten i mitt hvitmalte hus, men er plutselig usikker på om det er litt “ut”? Vurderer særlig minty breeze eller en litt mørkere grønnfarge. Du virker som en dame som har peiling på sånt! Hehe 🙂 Takk for svar!

      1. Heia 🙂 Absolutt ikke ut! Jeg elsker farger, og en mørkere grønnfarge høres helt nydelig ut! Det er liksom litt edge over mørkegrønt, elsk! Jeg vil ikke ha farger fordi det passer rett og slett ikke til stilen eller utrykket 🙂 Men jeg skal male en vegg.. Blir gøy å vise dere hva jeg skal gjøre hihi <3 MAL i vei!! <3 Er jo bare å male tilbake om du angrer 🙂

    18. Jeg var positiv til glassveggen i starten, men nå i det siste (følger nøye med på oppussingen din 😉 ) begynte jeg å bli usikker på om det ville bli noe fint. Vel, ingen grunn til bekymring for det ble jo helt fantastisk!! Jeg går med tanker om å pusse opp/flytte kjøkken i min leilighet og oppussingen din inspirerer meg 🙂 Er det noen sjangs til at du vil dele mer bilder av kjøkkenet ditt? Har du vaskemaskin integrert blandt annet?

      1. Åh tusen takk søte deg! 🙂 Kjekt og høre! Ja, det kommer innlegg om kjøkkenet <3 Ja vaskemaskinen er på kjøkkenet 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg