Min dypeste medfølelse

For en ufattelig tragedie som har rammet landet vårt. Det finnes ikke ord som kan beskrive. Jeg er stum. Min dypeste medfølelse og tanker går til alle ofre og pårørende. Verden er et urettferdig sted å leve. Det er så uvirkelig. Hvem skulle tro at noe sånt skulle ramme lille trygge Norge. Det er en syk, syk verden vi lever i. Samhold og omsorg for hverandre er viktigere nå enn noen sinne. Det er vondt at så mange i Norges land sørger, hadde man bare kunnet spolt tilbake tiden, og rettet på det forferdelige som har rammet så alt for mange. Jeg tenker på alle de som er rammet av denne tragedien. For et feigt menneske, som kan gjøre noe sånt mot sine medmennesker, jeg har ikke ord. Verden skal være et fint sted og leve, det er derfor vi er til. Det er sårt, veldig sårt. Jeg kondolerer til alle pårørende.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg