Min alle første

GOD MANDAG fra strålende og solfylte Oslo! Var ute og kjøpte fersk frokost tidligere, og jeg hadde lite lyst å gå inn igjen for å jobbe. Sånne dager som dette.. Gjør at jeg bare gleder meg dobbelt så mye til våren kommer! Tenk dere, vi er snart i Mars allerede. Åh, så mye vi har å glede oss til? Igår var jeg på min aller første ishockey kamp, utrolig spennende og gjøre noe nytt for en gangs skyld. SMILE! Spennende å komme inn i iskockey hallen, følte jeg var utenlands med det samme jeg kom inn der, har jo bare sett hockey på tv . . Hihi.. Gøy med noe nytt! Anette-Marie hadde jo satt sammen den søteste heiagjengen – OG hun vant veddemålet med gutta! 968 jenter, og 500 var målet. Woho! Var de ikke søte? Jeg puttet cheerleader sløyfen min i håret, så jeg var jo “litt” utkledd jeg også da, knis.. Desverre tapte Vålerenga 3-2 mot Asker . . Men, men. Kan ikke alltid vinne alt! En har dag for guttene da, siden de også tapte veddemålet mot Anette-Marie og må stille naken opp på photoshoot, hehehehe … En fin, og annerledes søndagsettermiddag. Herlig å komme seg ut synes jeg, og gjøre noe nytt! Mange av dere som har vært på ishockey kamp før, eller?  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg