MIINTO konkurranse! AVSLUTTET

Jeg vil gjerne gjøre litt stas på mine fine lesere, og har hele TRE gavekort på 500,- å gi ut til dere!! Så denne gangen kårer jeg tre heldige vinnere som kan sikre seg fine favoritter fra miinto.no Dette gjør du for å delta i konkurransen: LIK vår facebookside HER. Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet om at du har likt siden vår. (Ps, jeg sjekker selvfølgelig at dere faktisk har likt siden om jeg trekker ditt navn som vinner) Husk å legge igjen mailadressen din. Kårer en vinner allerede førstkommende søndag, so hurry hurry! Her er mine egne favoritter hos miinto.no – vi har så mye fint ! Dere aner ikke. Genser / Svarte pumps Marlene Birger / Veske Marlene Birger / Grønne sko Marlene Birger / Genser Bluse / Neglelakk / Bukse / Sko / Ring / Lipgloss coconut Masse lykke til hjerter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg