@ Miinto

ÅÅÅÅH dere, jeg MÅ bare dele med dere hvor godt jeg trives i den nye jobben allerede. Her er så mange utrolig hyggelige mennesker!! Og jobben er utrolig interessant !! WIIII, jeg er så fornøyd ! På plass på kontoret! “Velkommen til Miinto, du snakker med Lene Orvik” hehe.. Måtte være telefonvakt for Laurence på support tidligere, fikk fint det :* Idag sitter jeg og gjør research på de forskjellige merkene vi har, jeg skriver brandtekster som det heter. Lærer jo så utrolig mye jo! Kjempegøy! Topp & cuffs i sølv fra BIK BOK // Jeans (Groupie) BIK BOK // Ny Marc Jacobs klokke herfra (annonse) Litt dårlige outfitbilder som dere sikkert ser, men jeg har enda ikke fått tilbake kameraet mitt. Så da får jeg heller ikke brukt kamerastativet .. Sukk. Håper dere har en fin dag, da? Tenk at vi har begynt på november allerede. WRÆÆÆL. Men… Jeg gleder meg jo til jul da .. Det er jaggu ikke lenge til nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg