Midt i pakkingen

Ja, denne gangen er det enda verre for meg å pakke. Jeg reiser jo med overlast når jeg skal til utlandet i èn uke. Dere kan tenke dere hvordan det blir med to! Jeg er håpløs, jeg har sagt det før, og sier det igjen. Men, det er så deilig å pakke sandaler, bikinier, solbriller, strandveske, solkrem.. Ah – alle de herlige sommertingene! Tenk, imorgen på denne tiden sitter jeg på flyet til Kroatia! Ihh – jeg tripper av glede! Jeg pakker også med meg denne i kofferten. Betakaroten … Jeg må faktisk ha den. Fordi den hjelper utrolig mye mot både solbrenthet og sol eksem. Jeg tok den da jeg var i Gran Canaria i påsken, og før jeg dro. Men da hadde jeg sikkert ikke tatt den lenge nok. For jeg ble både solbrent, og fikk sol eksem. Solbrent, greit nok. For det går i det minste vekk dagen etter. Men jeg er så plaget med sol eksem på brystkassen, og det tar flere dager før det går vekk! Og da blir jeg så forferdelig stresset, for da må jeg dekke det til. Og er det en plass jeg vil bli brun, så er det DER. Det klør, og klør. I Gran Canaria dro jeg på et apotek, og kjøpte noe mot sol eksem. Det hjalp litt mot kløen, men gikk uansett ikke helt bort. Jeg har forsatt og ta den, og det fungerte ihvertfall da jeg var i Italia tidligere. Vet ikke om det var flaks, eller at solen var svak (noe den ikke var..) Men, jeg hadde ikke snev av sol eksem!  Og det er fantastisk for meg, for det har vært et problem i flere år mens jeg har vært ute og reist. Greit nok at brunfargen blir dypere og at den varer lengre, men det er bare en bonus for meg. Jeg er bare happy face fordi jeg slipper sol eksem! Hurra. Ok, det er ikke akkurat negativt heller, at brunfargen varer lengre.. For det synes jeg den gjør.. Jeg flasser ikke av som jeg vanligvis pleier èn dag etter jeg kommer hjem. Betakaroten er og blir et fantastisk vitamintilskudd. Dere får forresten kjøpt den via linken under. Supertilbud på Betakaroten, få 2 mnd. forbruk for kun 69,- inkl. frakt! – Klikk her Og ja, den er superbillig i tillegg. På helsekost koster den rundt 250,- Mens her får man kjøpt 2 mnd forbruk (altså 60 tabeletter for kun 69,- Man betaler kun frakt!!) Husk og lese betingelsene før dere kjøper :* Nå må jeg fortsette denne pakkingen, jeg blir jo aldri ferdig. Jeg pleier å planlegge antrekk dag for dag, men alltid tar jeg med LITT ekstra. Bare litt.. (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg