Midsund kos

Vi hygger oss veldig hjemme på øya. Hittil disse dagene har vi sovet lenge, spist både sjømat og grillmat i den deilige utestuen vår, badet i sjøen, i jaquzzien, vært sammen med venner, sett to små bebiser og bare kost oss. Idag har vi vært i Molde for å møte mamma til lunsj. Jaggu meg fått mye ut av disse dagene! Imorgen kjører vi igjen, jeg skal av på Hemsedal for jeg skal nemlig ha en spennende shoot der på mandag, wii! Gard kjører videre til Oslo, han begynner på jobb igjen på mandag. For en fin ferie vi har hatt ♥

Her kommer noen koselige Midsund-snaps. Ikveld skal vi bare slappe av med familien, og komme oss tidlig til sengs! Tar ikke mindre enn 8-9 timer å kjøre dit og jeg må være der til 17. Hei hvor det går! Hehe.

Desktop20Desktop21♥ Ikke verst å vokse opp på et sånt nydelig sted. Føler meg heldig!

PSST!! Imorgen er SISTE dag av den fantastisk solbrille-konkurransen hvor ALLE får premie uansett, delta – delta – delta da vel.. Del på facebook og legg igjen kommentar i kommentarfeltet. Les mer om konkurransen her.

2 kommentarer
    1. Slike ferier er gull verdt! 🙂 Har vært så kjekt å få følge med.Utrolig fint <3 Forstår dere koser dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg