Middagsgjester

Ikveld får vi Tone og Daniel på middagsbesøk, og jeg skal diske opp med indrefilet med masse herlig tilbehør, en finfin fredagskveld. I tillegg er det jo delfinale i x-faktor, handballkamp og senkveld, jippi. Tror nok vi skal kose oss med litt rødvin også, ihvertfall til maten. Må jo være opplagt til imorgen, til julebordet – gleder meg !!


Outfit fra BIK BOK / skjorte fra Gina / Smykke Cubus.
Strømpebuksen er også fra BIK BOK, jeg bruker 100 den (for de som lurte igår..)

Har jeg sagt hvor mye jeg elsker julekalenderen BIK BOK har til oss ansatte? Vi kan vinne klær hver dag, og vi i butikken gjør selvfølgelig ALT for å vinne HELE tiden. (Det gjør vi forsåvidt også…. hihihihi…)


ELSKER joggedressen!

Dere får kose dere idag, I sure will.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg