Microringextension tips..

Sist jeg satt på hairextensions fra Locks & Bonds satte jeg kun fester bak, følte det ble litt tynt på sidene – så idag har jeg satt på litt til, og nå er håret mye mer fyldig! Kjekt med en liten oppfriskning til jul. 

Ett lite tips om dere skal sette på microringer, og vil sette på fester fremme – begynn 2-3 cm fra hårfestet, og ikke for høyt opp, slik festene vises når du har det opp i strikk.

Ellers tenkte jeg å svare på noen spørsmål jeg ofte får ang håret..

Hører mange sier at festene lett sklir ut, få en person som er litt “sterk” til å hjelpe deg, her må man virkelig klipe alt man har, da sitter de best. Om de skulle falle ut, kan man bruke en ny microring for å feste håret på nytt.

Ellers er det mange av dere som opplever at håret floker seg inne ved festene, viktig at man er flink til å bruke naturbørste både morgen og kveld, gre helt innerst ved festene. Viktig og kke slurve med dette, slurver man, kan man ende opp med store hårballer i bakhodet, ikke bra.. Da må håret taes ut..
 
Også mange som sier håret blir tørt og floker seg etter bare noen uker, dette har ikke skjedd med meg enda, og jeg har brukt dette håret i ca 7-8 mnd. Jeg er strålende fornøyd, og har planer om å fortsette å bruke dette håret i lang tid. Det viktigste dere må huske på, er å bruke gode produkter! En god shampoo og balsam som gir fuktighet og gjenoppbygger håret, og ikke minst, en god hårkur. Jeg bruker hårkur hver eneste gang jeg dusjer. I tillegg bruker jeg varmebeskyttende før jeg føner eller eventuelt retter/krøller håret.

Jeg har mange gode produkter å anbefale dere, har postet en del innlegg ang dette før. Men om dere er usikker, kan jeg gjerne gi råd, eller hjelpe dere på vei.

Mange spør hvor lang tid det tar å få håret, det kan ta alt fra 1,5-2 uker, kanskje 3. Bestiller man express mail kommer det på ca 5 dager. Og for 200 fester, med kit (silicone ringer) koster det rundt 1200-1250,-
Når man bestiller 4 pakker med hår, får man 20 % avslag når man skal betale. (De 20 % var innregnet i prisen 1200-1250,-) Så jeg synes det er billig, i tillegg til at det er bra.

Har dere flere spm, kan dere fyre løs nå – så skal jeg få svart dere i ett innlegg.

Håret får dere kjøpt Her

Dere får se håret imorgen, håper dere ser forskjell, hehe..

Håret er sponset av locksandbonds.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg