Microringer

Jeg får daglig spørsmål angående håret mitt. Har tidligere skrevet mange innlegg om dette, men siden jeg har fått nye lesere, er det kanskje på tide med ett til?
For en stund tilbake oppdaget jeg microringer. Jeg surfet på ebay, og ble overveldet over hvor billig det var.Tenkte jeg skulle teste det ut, og har aldri vært mer fornøyd.

Håret er fra Locks & Bonds.

Jeg har 200 fester. Fargene jeg har er: 613, 22, 16 og 10. Jeg har 50 fester i hver farge.
Festene er 0,8 g – altså, håret er ganske tykt og man får ett fyldig resultat.
Når dere skal bestille håret, ikke glem å bestille microringkit i tillegg, dette følger ikke med håret.

Locks & Bonds har nå salg på håret, og det koster faktisk bare litt over 800 (!) kroner for 200 fester.

Anbefaler dere å bestille Silicone Copper Microring kit, som rundt 180,- Der får dere 200 microringer, tang, og kroken som dere bruker til å dra ut håret med.

Frakten til Norge er ca 80 kr. Leveringstid ca 10-14 dager.

Vil du ha håret fortere, kan du bestille ekspress som koster 215 kr.. Da har du håret innen 5-6 dager. Jeg har nå brukt microringer i ca 1 år, og har fortsatt planer om å bruke det fremover. Jeg er super fornøyd, og kvaliteten er virkelig bra. Ikke glem å pleie håret godt, og husk at blondt hår har mindre levetid enn mørkt, pga det er blitt mer behandlet. Dere får kjøpt håret Her skriv inn kode LOVEXMAS, og rabatten blir trekt fra 🙂   Håret mitt er sponset av locksandbonds.  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg