Mexican fiesta

GOD MORGEN!! Her er det full rulle i leiligheten, jeg har vært våken siden klokken 08, til tross for at vi var ute igår .. Men jeg var i superfin form, så heldigvis er jeg opplagt slik jeg kan nyte fredagen! Men først, jobb. Igår laget jeg til Mexican fiesta til jentene og Knut Eirik, så ble det ett kjapt vorspill her hos oss før vi dro videre til BAR Bygdøy Allé for premierefesten til Tigerstaden, skjønne jentene – så flinke! Dere må se første episoden på søndag! I tillegg sang Carina sangen sin, og det var så fint! Laget taco og nachos med hjemmelaget guacamole og massevis av deilige grønnsaker. Og med litt coronas, lime, ananas og paraplyer ble det litt mexicanfeeling over det hele . . Så lett, så enkelt! Hihi.. Og maten gikk heldigvis ned på høykant! SNADDER! Jeg bestilte meg to nye kjoler på ASOS til helgen, og fikk de heldigvis på døren igår. Var den ikke fin? Har blitt så glad i den allerede, og ønsker meg den i 14 farger, hihi .. Ha en deilig fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg