Metime

Den beste følelsen : Metime ♥ Skikkelig, ordentlig metime hjemme. Jeg elsker det.  Det gir en så avslappende og deilig følelse, og man føler seg mye bedre etterpå. Jeg skal bli flinkere til å ha metime flere ganger i uken. Jeg er ganske flink på det, men enda flinkere! Det trenger ikke nødvendigvis å ta så lang tid. Men det er absolutt nødvendig. 
Igår satt jeg av tid til det på kvelden, det var så deilig. … Jeg : ♥ Dimmet belysningen på badet

♥ Tente Durance duftlyset mitt med vaniljelukt

♥ Tok meg et lite glass hvitvin ♥ Lakket tåneglene ♥ Hørte på deilig musikk ♥ Dusjet

♥ Renset huden i ansiktet

♥ Peelet kroppen

♥ Smørte meg inn med serum og krem i ansiktet

♥ Smørte meg inn med olje og krem på kroppen

♥ Hadde i olje i vått hår og flettet det ♥ Hoppet inn imorgenkåpen, og rett til sengs.
HIMMELSK!! Sånt setter jeg pris på. Jeg koste meg SÅ masse! It’s just those little things, right? Jeg vil bare takke dere for alle de gode tipsene ang REN produktene, jeg har så mye jeg skal teste ut nå. Igår tok jeg med meg alt som var mulig å ta med seg i dusjen, måtte jo teste ut! Kroppsskrubben med olje, foam cleanser, cleansing gel, ansiktsskrubb og den bodywashen som jeg hadde fra før. Etter dusj smørte jeg meg inn med serum i ansiktet og krem. Fantastiske produkter, liker de veldig godt så langt. Tester de litt til, så tenker jeg å lage et innlegg for dere etterhvert. Andre ting kan jo være noe så enkelt som å sette seg ned med et blad, en kopp te og en sjokolade. Poenget er bare at man må være flink til å sette av tid til det i en ellers hektisk hverdag. Hva er deres favoritt metime? ♥ Kanskje man kan få litt tips av hverandre her inne! Ikveld har jeg biffdate og kosekveld med min kjære, bagen er pakket og imorgentidlig drar jeg og jentene til HEMSEDAL på tur! Vi gjør jo det hvert år, og jeg gleder meg like mye hvert år. Dette blir gøy! Har forhåndsskrevet noen innlegg til dere i tilfelle jeg ikke rekker å blogge så mye. Det går i ett der med slalom, afterski og party, hihih. Men gir lyd fra meg om jeg rekker ♥ Macen blir med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg