MERRY CHRISTMAS

GOD JUL TIL VERDENS SØTESTE BLOGGLESERE! Jeg håper dere får en perfekt julaften, med god mat, mye kjærlighet, godteri og alle tingene dere måtte ønske dere. Åh som vi har gledet oss til denne dagen, og nå er den her! Jeg og lillesøster våknet klokken 9, og det første vi gjorde – var selvfølgelig å finne julestrømpene våres. Så tok vi med oss hver sin dyne og pute, tullet oss godt inn og nå sitter vi og koser oss med snop og mandariner, mens vi ser på julebarnetv. Morgenen kan jo ikke bli mer perfekt enn det?
Snart er det julefrokost med hele familien, etterfulgt av Askepott! Senere idag skal jeg på graven for å besøke min dypt savnede bestemor, pynte på graven hennes til jul. Så skal vi kose oss med flere juletegnefilmer. Ah, jeg kjenner denne dagen blir perfekt.  JUL, jeg ELSKER jul!!
Jeg regner med dere føler det samme, og at dere koser dere maks idag. Dere betyr mye for meg, vet dere. Derfor unner jeg dere den beste julen.

Julestrømpe, kos.


Bella ønsker dere også en god jul, her hun ligger som ett slakt..


GOD JUL fra meg – til dere!


Oda hilser også!


Søskenkjærleik.

Kos dere, og nyt dagen.

Julesuss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg