Mens jeg venter..

God morgen fra solfylte og SNØFYLTE Fræna. Kom fra strålende “vårvær” i Oslo til tett snø igår. Trodde våren var på vei i alle deler av landet jeg? Så også nå at det skulle være -16 grader i Oslo idag.. Nå har vi hatt vinter lenge nok. Gi oss vår, og varme! Men.. Fint er det jo  ♥ Kjole fra Zara / Jakke fra BIK BOK + Costume / Smykke Cubus Nå sitter jeg med spisebordet til mamma og skravler, mens jeg venter på foredraget jeg skal holde snart .. Uæ! Jeg skal holde foredrag foran 500 personer. *Sommerfuglerimagen* Kommer til å få black out i det jeg entrer scenen, og husker sikkert ikke et ord av hva jeg har sagt etterpå. Håper bare jeg klarer å holde tungen rett i munnen. Ikke vant til å holde foredrag foran så mange personer egentlig, sist jeg holdt foredrag var på VGS, foran klassen. Hehe . . Men – man må bevege seg utenfor sin egen komfortsone av og til. Da blir man bare sterkere! Foredraget jeg skal holde idag, handler om gründervirksomhet, og veien til Styleway.no. Så sant så sant. Om man går inne med en drøm, så må man bare GJØRE det. Man lever bare én gang? Foredraget mitt skal bare være på 5 minutter, og jeg har jo selvfølgelig klart å lage en keynote presentasjon på 14 sider, haha .. Typisk meg. Så mye å skravle om at jeg aldri klarer å fatte meg i korthet. Det var superkos og komme til mamma igår, fikk hjemmelaget pizza og salat når jeg kom! Mmm, alltid en vinner. Så var vi hos tanten min store deler av kvelden, før jeg og Andreasbror hentet storebror og kjæresten hans i Molde. Etter foredrag og begravelse, kjører jeg rett til Ålesund for å filme videoblogg. Så det blir litt av en dag.. Vi skrives fra Åleby senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg